Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 70 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-10-11The impact of leadership style on staff's performance and job satisfaction of generation Y in the company.Poontharika Jiropas
2019-08-27ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานรัฐวิสาหกิจกลุ่ม Generation Y ที่ปฏิบัติงานในพื้นที่กรุงเทพมหานครแห่งหนึ่ง =INFLUENCE FACTORS OF EMPLOYEE ENGAGEMENT IN GENERATION Y STAFF OF GOVERNMENT ENTERPRISE IN BANGKOK.วริสรา พันธุนิล
2017-05-16What is the right key to motivate generation Y in beauty cosmetic company.Dhiranop Rajatanarvin
2018-11-19Job embeddedness factors retaining staff for over ten years and effects on young generation employment.Ponyapatsamon Apichirapokey
2019-05-21การพัฒนาทักษะ วิธีการประเมินผลงาน การให้ข้อมูลย้อนกลับ และโอกาสความก้าวหน้าในอาชีพของพนักงานองค์กรเอกชน กลุ่ม Generation Y ในองค์กรที่ตนสังกัด (เขตกรุงเทพมหานคร) =SKILL DEVELOPMENT, PERFORMANCE APPRAISAL, FEEDBACK AND CARRER OPPORTUNITIES OF GENERATION Y EMPLOYEE IN PRIVATE ENTERPRISE (BANGKOK AREA)ภักดิ์พงษ์ ประสิทธิ์วิทยากุล
2016-11-16การศึกษาทัศนคติต่อการทำประกันชีวิตและประกันสุขภาพ ของประชากรเพศหญิง กลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ในเขตกรุงเทพมหานคร =Studying attitude of the life and health insurance usage behavior among women generation Y in Bangkok.วรัญญา ผิวสว่าง
2018-06-21พฤติกรรมการตัดสินใจเลือกซื้อเฟอร์นิเจอร์ไม้ ของผู้บริโภค Generation X และ Generation Y ในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = BUYING DECISION BEHAVIOR OF WOODEN FURNITURE OF CONSUMER GENERATION X AND GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITAN REGION.ดาริกา คูศิริวานิชกร
2020-12-09ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลประเภทน้ำดื่มเติมวิตามินของผู้บริโภค Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครกณิศา, อุปพงศ์
2018-06-25ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องแต่งกายผ่าน Facebook ของกลุ่ม Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานคร = THE FACTOR OF PURCHASING DECISION TOWARD CLOTHES VIA FACEBOOK OF GENERATION Y IN BANGKOK.ปานวาส บุญศิริรักษ์
2020-12-09ทัศนคติต่อการตัดสินใจซื้อไอศกรีมโฮมเมด ของผู้บริโภค Gen Y ในเขตพื้นที่กรุงเทพมหานครและปริมณฑลคณิศา, สุดสงค์