Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 102 (Search time: 0.032 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-29The factors behind McDonald's character marketing (premium toy) are attractive to Thai adult segmentation.Phrueksa Phatnut
2015-08-25The importance of digital marketing for Asean businesses in 2015.Arun Vijayakumar
2015-05-08The factors that influence consumer buying behavior towards to car C-segment in Bangkok.Manatpong Sombutvorakul
2014-05-21การสื่อสารการตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ผ่านการโฆษณาทางโทรทัศน์ด้วยเทคนิคแบบขำขันจิตรภณ ไตรรัตน์วรวุฒิ
2014-05-21ทัศนคติและความคาดหวังของกลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ต่อการจัดงานแต่งงานด้วยธุรกิจวางแผนจัดงานแต่งงาน (Wedding planner)มลฤดี จงอนุรักษ์กุล
2014-07-28ปัจจัยการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการบริษัทหลักทรัพย์ของนักลงทุนทั่วไปในเขตกรุงเทพมหาคร = Integrated marketing communication factors influenced broker chosen by individual investors.นิติ บัวศรี
2014-07-10แนวทางการพัฒนาการสื่อสารทางการตลาดเชิงบูรณาการ (Integrated marketing communications) ของร้านกาแฟสด "คัดสรร" ในร้าน 7-Eleven = How to develop integrated marketing communications for Kudsan coffee corner in 7-eleven.พัสริน ชมโพธิ์สอน
2014-07-10แนวคิดการเลือกใช้สื่อโฆษณานอกบ้านของกลุ่มธุรกิจพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ = The concept of utilizing out of home media of real estate development business group.สินีนาฏ ไชยกันทา
2014-07-10การพัฒนารูปแบบเว็บไซต์ธุรกิจการขายเครื่องฉีดพลาสติก กรณีศึกษา: บริษัท พลาสเซ็นเตอร์ จำกัด = The development of an injection machine business website model: a cast study of Plascenter co.,ltd.ณิชมน ตัณฑโกศล
2014-07-10แนวทางการพัฒนารูปแบบการจัดแสดงสินค้าและจัดเรียงสินค้าแผนกเครื่องเขียนของห้างสรรพสินค้าอิเซตัน = How to develop display and merchandising products in stationery department of Isetan department store.ตปนีย์ ทิพย์ผ่อง