Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 102 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
11
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-07-29
The factors behind McDonald's character marketing (premium toy) are attractive to Thai adult segmentation.
Phrueksa Phatnut
2015-08-25
The importance of digital marketing for Asean businesses in 2015.
Arun Vijayakumar
2015-05-08
The factors that influence consumer buying behavior towards to car C-segment in Bangkok.
Manatpong Sombutvorakul
2014-05-21
การสื่อสารการตลาดสำหรับผลิตภัณฑ์ผ่านการโฆษณาทางโทรทัศน์ด้วยเทคนิคแบบขำขัน
จิตรภณ ไตรรัตน์วรวุฒิ
2014-05-21
ทัศนคติและความคาดหวังของกลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ต่อการจัดงานแต่งงานด้วยธุรกิจวางแผนจัดงานแต่งงาน (Wedding planner)
มลฤดี จงอนุรักษ์กุล
2014-07-28
ปัจจัยการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการบริษัทหลักทรัพย์ของนักลงทุนทั่วไปในเขตกรุงเทพมหาคร = Integrated marketing communication factors influenced broker chosen by individual investors.
นิติ บัวศรี
2014-07-10
แนวทางการพัฒนาการสื่อสารทางการตลาดเชิงบูรณาการ (Integrated marketing communications) ของร้านกาแฟสด "คัดสรร" ในร้าน 7-Eleven = How to develop integrated marketing communications for Kudsan coffee corner in 7-eleven.
พัสริน ชมโพธิ์สอน
2014-07-10
แนวคิดการเลือกใช้สื่อโฆษณานอกบ้านของกลุ่มธุรกิจพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ = The concept of utilizing out of home media of real estate development business group.
สินีนาฏ ไชยกันทา
2014-07-10
การพัฒนารูปแบบเว็บไซต์ธุรกิจการขายเครื่องฉีดพลาสติก กรณีศึกษา: บริษัท พลาสเซ็นเตอร์ จำกัด = The development of an injection machine business website model: a cast study of Plascenter co.,ltd.
ณิชมน ตัณฑโกศล
2014-07-10
แนวทางการพัฒนารูปแบบการจัดแสดงสินค้าและจัดเรียงสินค้าแผนกเครื่องเขียนของห้างสรรพสินค้าอิเซตัน = How to develop display and merchandising products in stationery department of Isetan department store.
ตปนีย์ ทิพย์ผ่อง
Discover
Author
1
Achitdej Archapairoj
1
Anchittha Vannavichit
1
Apiwan Taetiangtam
1
Arun Vijayakumar
1
Chanya Nakpant
1
Chatthip Sorin
1
Chayathorn Poebaikul
1
Chorthip Klaewklar
1
Chuleekorn Ruengvutchanaphuech
1
Ekaluk Pongsrihadulchai
.
next >
Subject
44
การตลาด
26
Management
8
Thailand
7
Online
7
การสื่อสารการตลาด
6
กรุงเทพมหานคร
6
การโฆษณา
5
Consumer behaviour
5
Shopping
4
Entrepreneurship Management
.
next >
Date issued
59
2014
22
2015
7
2020
5
2016
3
2021
2
2023
1
2017
1
2018
1
2019
1
2022
.
next >