Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 95 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-03-02
การศึกษาคุณลักษณะ (Attribute) ผลลัพท์ของการบริโภค (Consequence) และคุณค่า (Value) ของผู้บริโภคเพศหญิงในการตัดสินใจซื้อเครื่องประดับอัญมณี =APPLYING THE MEANS-END CHAINS THEORY TO EXPLORE JEWELRY'S PURCHASING DECISION OF FEMALE CONSUMERS.
จรียากรณ์ หวังศุภกิจโกศล
2020-01-29
แนวทางการพัฒนากลยุทธ์การจัดการธุรกิจแฟรนไชส์สะดวกซักออนไลน์ผ่านแอพพลิเคชั่น WashCoin ของผู้ใช้บริการในเขตกรุงเทพมหานคร =APPROACH TO DEVELOPMENT BUSINESS MANAGEMENT STRATEGY OF ONLINE VENDING WASHING MACHINE FRANCISE VIA WASHCOIN APPLICATION OF CONSUMER IN BANGKOK.
ณธษา นิรมิตมงคล
2020-11-14
การศึกษาพฤติกรรมของผู้บริโภคและปัจจัยส่วนผสมทางการตลาดของแผนธุรกิจผลิตภัณฑ์นมข้าวไรซ์เบอร์รี่ข้นหวาน ภายใต้แบรนด์ Nice Rice
มาลีรัตน์ ขำสกุล
2020-03-02
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันองค์กรของพนักงานด้านเทคโนโลยีสารสนเทศ กลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานคร =THE FACTORS THAT CONTRIBUTE TO EMPLOYEE ENGAGEMENT OF GENERATION Y IN TECHNOLOGY DIVISION, BANGKOK.
มัทนา ควะชาติ
2020-01-17
การศึกษาองค์ประกอบของบรรจุภัณฑ์อาหารแมวสำเร็จรูปชนิดเปียกที่ผู้หญิงเลี้ยงแมวให้ความสนใจในการเลือกซื้อ =A STUDY OF PACKAGING ELEMENTS THAT AFFECT FEMALE CAT OWNER PURCHASING DECISION OF PREPARED CAT FOOD.
ฉัตชัย หอณรงค์ศิริ
2020-03-03
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานสังกัดสำนักงานใหญ่ บริษัทผู้ผลิตและส่งออกเครื่องดื่มชูกำลังแห่งหนึ่งในกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEES ENGAGEMENT BELONG TO HEADQUARTERS OF MANUFACTURER AND EXPORTER ENERGY DRINK COMPANY IN BANGKOK.
ศิรินภัส นพธนาวัสน์
2020-01-17
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์อาหารเสริมเพื่อชะลอวัยสำหรับกรณีศึกษากลุ่มสตรีในกรุงเทพมหานคร =BUSINESS PLANOF ANTI-AGING SUPPLEMENTFOR THAI WOMENIN BANGKOK.
คณวรรษ สุวรรณประเสริฐ
2020-05-08
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจในการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นผ่านสื่อสังคมออนไลน์ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =FACTORS AFFECTING CONSUMER SATISFACTION ABOUT FASHION CLOTHING ON SOCIAL MEDIA IN THEBANGKOK AND METROPOLITAN AREA.
บุศรินทร์ ถิรโภไคย
2020-01-17
แผนพัฒนาธุรกิจร้านอาหารญี่ปุ่น บริษัทซูพีเรีย ฟู๊ด จำกัด =BUSINESS DEVELOPMENT PLAN JAPANESE RESTAURANT “SUPERIA FOOD” Co., Ltd.
จิรัชยา ปาลวัฒน์วิไชย
2020-03-03
การศึกษาปัญหาความขัดแย้งและการจัดการปัญหาความขัดแย้งของผู้ประกอบวิชาชีพทางการแพทย์ในบริบทของห้องปฏิบัติการทางการแพทย์
ญาณศรณ์ วิจิตรธาดารัตน์
Discover
Author
1
กมลวรรณ ฐิติวร
1
กฤตยา ธัชศฤงคารสกุล
1
กัญญาวีร์ เริงวิทย์
1
กันตพร พรธนาชัย
1
กิตติ์รวี ศิวัฒน์กิตติสุข
1
คณวรรษ สุวรรณประเสริฐ
1
จตุพัฒน์ ประพจนสมบูรณ์
1
จรียากรณ์ หวังศุภกิจโกศล
1
จาริณี นันทกุลวงศ์
1
จารุวรรณ บุญเจริญ
.
next >
Subject
22
แผนธุรกิจ
11
ความพึงพอใจ
10
ส่วนประสมทางการตลาด
4
ความผูกพันต่อองค์กร
4
คุณภาพการบริการ
4
คุณภาพการให้บริการ
3
Sustainable leadership
3
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
3
ทัศนคติ
3
บรรจุภัณฑ์
.
next >