Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 76 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-11-23
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่สำคัญต่อพฤติกรรมการเปลี่ยนยี่ห้อการซื้อ (Switching brand) ของคอนแทคเลนส์สีประเภทการนำเข้าจากประเทศเกาหลีของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในประเทศไทย =MARKET MIX FACTORS OF KOREA CONTACT LENS WHICH IMPORTANT FOR SWITCHING BRAND IN THAILAND.
ชนิดา รุ่งณรงค์รักษ์
2018-07-05
การศึกษาสิ่งที่คน Generation Y คำนึงถึงในการซื้อพรีเมี่ยมทาวน์โฮมในเขตกรุงเทพฯและปริมณฑล
รวี วงศ์สงวน
2018-07-05
ศึกษาความคิดเห็นเกี่ยวกับคาแรคเตอร์ลิขสิทธิ์ในกลุ่มผู้หญิง Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = A STUDY OF THE OPINION REGARDING TO LICENSE CHARACTER COSMETIC IN WOMEN GENERATION Y.
กุญชญา พิภพวัฒนา
2014-07-29
Attitude of "Y generation" woman regarding buying brand counterfeit products in Thailand.
Pornphimon Taeweeraphichai
2021-02-23
ทัศนคติของกลุ่มคน Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานครต่อระบบจดจำใบหน้า (Face Recognition) ที่นำมาประยุกต์ใช้ในเรื่องความปลอดภัยส่วนบุคคล =ATTITUDES OF GENERATION Y IN BANGKOK TO THE FACE RECOGNITION SYSTEM APPLY TO PERSONAL SECURITY.
ขวัญชัย กรอนันต์ศิลป์
2018-12-20
ธุรกิจ Wedding planner ยังมีความจำเป็นต่อคู่บ่าวสาว Gen-Y อยู่หรือไม่ =THE NEED OF WEDDING PLANNER IN ASPECTS OF GEN-Y COUPLE.
ธันยาวรรณ์ พรพระธานี
2020-12-15
การศึกษาความไว้วางใจในตราสินค้าผลิตภัณฑ์ดูแลผิวหน้าของ Gen Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =THE STUDY OF BRAND TRUST ABOUT FACIAL SKIN CARE PRODUCT FOR GEN Y IN BANGKOK METROPOLITAN REGION.
ภัทรพร ศุภมิตรเสถียร
2021-09-12
THE STUDY OF CROSS GENERATION MANAGEMENT: CASE STUDY OF A PRIVATE COMPANY
Pornpawee, Narksit
2566
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการบริโภคกาแฟของประชากรไทย Generation Y
ดลพร ศิลาไศลโศภิษฐ์
2566
การศึกษาพฤติกรรมความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์นมถั่วเหลือง ของกลุ่มผู้บริโภค Generation Y ในพื้นที่กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
ณัชชา มิลินทจินดา
Discover
Author
1
Amata Kamolkhantibowon
1
Apiwadee Sringam
1
Araya Sangloothong
1
Chancharat Cheravattana
1
Dhiranop Rajatanarvin
1
Laura Nicoules
1
Lunlalit Rubcumin
1
Manisin Chaita
1
Nattagarn Attaphaiboon
1
Nicharat Seneechai
.
next >
Subject
16
การจัดการและกลยุทธ์
15
การตลาด
14
Generation X
13
การจัดการธุรกิจ
7
General Management
6
Leadership and Human Resource Man...
6
การตัดสินใจซื้อ
6
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
5
สิ่งแวดล้อม
4
Entrepreneurship Management
.
next >
Date issued
6
2500 - 2566
70
2014 - 2099
Has File(s)
65
true
11
false
.
next >