Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.031 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-05-30ทัศนคติของกลุ่มผู้หญิงเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีน (Clean food) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of women generation Y purchase intention of clean food in Bangkok and metropolitan area.คณภร ปิยไชยกุล
2017-02-23การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการบริโภคอาหารคลีนทั้งแบบวางแผนและไม่วางแผน = The study of factors affecting to planed and unplanned clean food consumption behavior.ศรุติ เจริญธรรม
2020-01-20การศึกษารูปแบบการนำเสนอเนื้อหาด้านอาหารคลีนผ่านแอพลิเคชั่นอินสตาแกรม =STUDY OF CLEAN FOOD PATTERN CONTENT MARKETING THROUGH INSTAGRAM.ณัฐณิชา วัดเขียว
2017-05-16การศึกษาพฤติกรรมที่มีผลต่อการเลือกซื้ออาหารคลีนของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Behaviors that affect the decision marking in purchasing clean food for consumers who work in Bangkok.ชวกร ธรรมสอน
2021-04-06แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดออนไลน์ของอาหารคลีน บนโซเชียลคอมเมิร์ซแพลตฟอร์มณัฏฐนนธ์, สกุลพงศ์ชัย
2021-03-12ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีนทางช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครรุ่งนภา ชัยธนฤทธิ์