Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-02-23
ความต้องการใช้ประโยชน์และความพึงพอใจจากการแสวงหาข้อมูลบนเฟสบุ๊ค =The study of uses and sanctification of information seeking on Facebook.
จิรนันท์ สรนุวัตร
2015-05-07
Purchasing healthy food through facebook.
Apiwan Taetiangtam
2018-11-01
Investigating factors influencing customer online buying via Facebook page in Thailand.
Warong Naratchariyangkoon
2018-12-20
รูปแบบเนื้อหาที่ส่งผลต่อการสร้างปฏิสัมพันธ์กับผู้ใช้งาน Facebook ต่อ Money channel =ENGAGEMENT IMPACT OF POST CONTENT ON FACEBOOK USERS: A CASE OF MONEY CHANNEL.
ปวริศา ชูวงษ์
2016-08-16
พฤติกรรมตอบสนองของกลุ่มเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อสื่อโฆษณาเกมออนไลน์บนเฟซบุค = Behavioral responses of the generation Y to the online game advertising on Facebook.
สมเกียรติ จิวรวัฒนกุล
2018-06-25
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องแต่งกายผ่าน Facebook ของกลุ่ม Generation Y ในเขตกรุงเทพมหานคร = THE FACTOR OF PURCHASING DECISION TOWARD CLOTHES VIA FACEBOOK OF GENERATION Y IN BANGKOK.
ปานวาส บุญศิริรักษ์
2016-05-18
อิทธิพลของการสื่อสารแบบปากต่อปาก (Word of mouth) บน Facebook ที่มีต่อการตัดสินใจเลือกร้านอาหารของกลุ่ม Gen Y= Word of mouth communication on facebook has influenced Y generation people's choice of selected restaurant.
อุษณา เพ็ชรล้อมทอง
2018-06-25
ทัศนคติ และความสนใจของผู้สูงอายุที่มีผลต่อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อสุขภาพ ผ่านการตลาดเชิงเนื้อหา (Content Marketing) กรณีศึกษาช่องทาง Facebook ในเขตกรุงเทพมหานคร =ATTITUDE AND INTEREST OF AGING POPULATION ON HEALTHY DRINK VIA CONTENT MARKETING: A CASE OF FACEBOOK CHANNEL IN THE BANGKOK AREA.
กานต์พิชชา ศุภฤกษ์สกุล
Discover
Author
1
Apiwan Taetiangtam
1
Warong Naratchariyangkoon
1
กานต์พิชชา ศุภฤกษ์สกุล
1
จิรนันท์ สรนุวัตร
1
ปวริศา ชูวงษ์
1
ปานวาส บุญศิริรักษ์
1
สมเกียรติ จิวรวัฒนกุล
1
อุษณา เพ็ชรล้อมทอง
Subject
5
การตลาด
1
Ecommerce
1
Food
1
Gen Y
1
Generation Y
1
Healthy
1
Management
1
Marketing
1
Marketing and Management
1
Money channel
.
next >
Date issued
4
2018
2
2016
1
2015
1
2017
Has File(s)
8
true