Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 422 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-11การศึกษาการพัฒนาขีดความสามารถในการปฏิบัติงานของพนักงานฝ่ายขายโมเดิร์น เทรด กรณีศึกษา บริษัท ฌีน ซินดิเคท จำกัด (สก๊อตรังนกแท้) = A study of competency development for modern trade sales officer the case study of shine syndicate co.,ltd (scotch bird's nest).อุทุมพร โพธิตันติมงคล
2014-09-15แนวทางการผลักดันการขายไวน์เข้าสู่ลูกค้าองค์กรในฐานะของผู้จัดจำหน่าย กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี เทรดดิ้ง จำกัด = The influence factors of a distributor to sell wine to corporate customer: a case study of SCG trading company limited.ทวิตา พงษ์สูงเนิน
2014-07-29Cultural adaptation of Thai students in the United state.Metinee Jittathanapong
2014-09-15คู่มือการพัฒนาความเข้าใจเรื่องข้อกำหนดการส่งมอบสินค้าระหว่างผู้ซื้อกับผู้ขายระหว่างประเทศ (Incoterms) ที่เป็นสากล กรณีศึกษา: ธุรกิจการติดต่อซื้อขายระหว่างประเทศ = Manual: Incoterms (intermational commercial terms).ธรรศกร ปวรลักษณ์
2014-10-08แนวทางการริเริ่มและพัฒนาธุรกิจโฮสเทล(Hostel)สำหรับผู้ประกอบการและขนาดย่อม(SME) = APPROACH AND INITIATIVE TO HOSTEL BUSINESS DEVELOPMENT FOR SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES (SME).กอบกูล บุรุษ
2014-07-28ทัศนคติของผู้บริโภคในจังหวัดกรุงเทพมหานครที่มีต่อสินค้าเสื้อยืดแบรนด์ IMI = Attitude of consumers in Bangkok metropolitan area toward IMI t-shirt brand.ภัทรพล นวลใย
2014-07-10แนวทางการพัฒนาศูนย์บริการรถยนต์ = The principle of development for car dealer showroom.สถิตย์ภรณ์ บิดา
2014-07-11การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand.สองพล รัตนเกษตรสิน
2014-09-15แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school.ลลิตา พรหมพยัคฆ์
2014-07-11การศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand.วัชรพงษ์ กรรณาริก