Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 21 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-07-28
ทัศนคติของผู้บริโภคในจังหวัดกรุงเทพมหานครที่มีต่อสินค้าเสื้อยืดแบรนด์ IMI = Attitude of consumers in Bangkok metropolitan area toward IMI t-shirt brand.
ภัทรพล นวลใย
2014-07-10
แนวทางการพัฒนาศูนย์บริการรถยนต์ = The principle of development for car dealer showroom.
สถิตย์ภรณ์ บิดา
2014-07-11
การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand.
สองพล รัตนเกษตรสิน
2014-09-15
แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school.
ลลิตา พรหมพยัคฆ์
2014-07-11
การศึกษากลไกการตลาดผ่านบัตรแห่งความภักดีที่มีผลต่อการซื้อซ้ำของห้างค้าปลีกในประเทศไทย = A study of marketing mechanisms via loyalty card affected repurchase of modern trade in Thailand.
วัชรพงษ์ กรรณาริก
2014-07-11
การปรับปรุงการวางแผนสั่งซื้ออวัตถุดิบประเภทซิลิโคน (Silicone) ในอุตสาหกรรมเครื่องสำอาง กรณีศึกษา : บริษัท เคมีโก้ อินเตอร์ คอร์ปอเรชั่น จำกัด = Improvement for the planned order of silicone material in cosmetic industry : In the case study of Chemico inter coperation co.,ltd.
พิมพ์พัฒน์ โปษนานนท์
2014-07-10
อิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok.
ปิยะนุช โสภาสิน
2014-07-10
ทัศนคติในการเลือกซื้อเครื่องสำอางประเภทสีสันของสาวออฟฟิศ = Attitudes in selecting buying cosmetic colorful chest
กรรณิการ ภิราษร
2014-07-11
การศึกษาการใช้งานระบบ Cloud storage service ของบริษัทขนาดกลางและขนาดย่อม (SMEs) = The study of cloud storage service uses in small and medium enterprises (SMEs).
อภิมุข วงศ์วรกุล
2014-09-15
ผลกระทบของการเปิดประชาคมเศร๋ฐกิจอาเซียน (AEC) ต่อตลาดคอนโดมิเนียมในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Impact of opening ASEAN economics community (AEC) to condominium market in Bangkok metropolitan area.
สิริอร จันทวงศ์
Discover
Author
1
Chanin Chanwong
1
Wareerak Tinsakul
1
กรรณิการ ภิราษร
1
จีรนันท์ วุฒิพรภัทร
1
ทวิตา พงษ์สูงเนิน
1
ธรรศกร ปวรลักษณ์
1
ธีราพร เมฆอาภรณ์
1
นาถนิภา อำพันแสง
1
ปารเมศ อินสว่าง
1
ปิยะนุช โสภาสิน
.
next >
Subject
18
การตลาด
3
การสื่อสารการตลาด
2
กรุงเทพมหานคร
2
การพัฒนา
2
ทัศนคติ
1
ASEAN
1
Bangkok
1
Barriers
1
C2C
1
Consumer
.
next >
Date issued
18
2014
2
2015
1
2016