Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-11การศึกษาแนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดกลุ่มผลิตภัณฑ์รถยนต์ไฮบริดในประเทศไทย = The study about development guideline integrated marketing communication of product group: hybrid car in Thailand.สองพล รัตนเกษตรสิน
2014-09-15แนวทางการพัฒนาการสื่อสารด้านการตลาดของโรงเรียนนานาชาติ กรณีศึกษา: โรงเรียนนานาชาติบางกอกอินเตอร์ พรีพาราทอรี่ แอนด์เซ็คเคนดารี่สกูล = A case study in development of integrated marketing communication in international education institutions of Bangkok international preparatory & secondary school.ลลิตา พรหมพยัคฆ์
2014-10-08แนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ ของฝ่ายบริหารการตลาดลูกค้า ผู้ประกอบการ บมจ.ธนาคารกสิกรไทย ไปยังกลุ่มผู้ประกอบการเอสเอ็มอี (SME) = The Development Guideline Integrated Marketing Communication of SME Marketing Management Department, KASIKORNBANK PLC to SME Entrepreneurs.ชยุต สกุลคลานุวัฒน์
2014-07-10อิทธิพลการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพที่ส่งผลต่อการลดสูบบุหรี่ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Influence of integrated marketing communication of Thai health promotion foundation (Thaihealth) affect to smoking person in Bangkok.ปิยะนุช โสภาสิน