Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.0 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-11-16ความผูกพันของพนักงานที่มีต่อการทำงานในธนาคารเพื่อการส่งออกและนำเข้าแห่งประเทศไทยฝ่ายส่งออก สำนักงานใหญ่= Employee engagement in working in export division at head office of export and import bank of Thailand.กุสุมาลย์ สุจเร
2016-08-17ความแตกต่างของวิธีการปฏิบัติเพื่อสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในช่องทางฟาร์มผู้เพาะพันธุ์สุนัขและแมว ร้านค้าปลีกที่จัดจำหน่ายผลิตภัณฑ์เกี่ยวกับสัตว์เลี้ยง และสถานพยาบาลสัตว์กรณีศึกษา บริษัท โรยัล คานิน (ประเทศไทย) จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships practices between dog or cat farm, pet shop and pet hospital: The case of royal canin (Thailand) co.,ltd.วรัทยา ประสมทรัพย์
2016-05-30ทัศนคติของกลุ่มผู้หญิงเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อการตัดสินใจซื้ออาหารคลีน (Clean food) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of women generation Y purchase intention of clean food in Bangkok and metropolitan area.คณภร ปิยไชยกุล
2016-05-30การสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในอุตสาหกรรมวิทยุโทรทัศน์ กรณีศึกษา: บริษัท จีเอ็มเอ็ม มีเดีย จำกัด (มหาชน) และบริษัทโมโนบรอดคาสท์ จำกัด = Buyer-seller relationship building in broadcasting industry: The case of gmm media pcl. and mono broadcast co.,ltd.เรวดี อุ่นหิรัญสกุล
2016-05-18ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ของประชาชนที่ขับขี่รถยนต์หรือทำประกันภัยในเขตกรุงเทพมหานคร = Factor which effect in selecting car insurance of people who drive or do car insurance in Bangkok district.ขวัญชนก บุรพงศ์บัณฑิต
2016-05-30ปัจจัยในการเลือกซื้ออาหารออร์แกนิคสำหรับสัตว์เลี้ยง = Factors influencing purchasing behavior of organic pet food.สุขุมาล กาบแก้ว
2016-08-17การศึกษาการรับรู้คุณค่าตราสินค้าที่มีต่อเครื่องดื่มบำรุงสมอง แบรนด์ เจนยู = A study of brand equity of mental drink: Brand gen u.นลัท วุฒิจริยากุล