Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 102 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-10กลยุทธ์การพัฒนาโปรแกรมประยุกต์สำหรับอุปกรณ์เคลื่อนที่ให้สอดคล้องกับตลาด = Mobile Application development strategy.ศรุต ชินประพินพร
2015-03-24Factors influencing the adoption of soil test kit technology.Shine-Napa Somboon
2015-05-08Pre-purchase intention of young Thai female consumers for fast fashion.Natthiya Pilaisomboon
2014-07-29Why leading companies choose Line official account as a major marketing tool? and consumer behaviors toward the marketing strategy.Pimpisa Pothirattanachaikul
2018-11-13The potential success factors for SMEs social commerce in Thailand.Sarita Kovatana
2014-07-29Factors that affect consumers online shopping's purchasing decisions in Thailand.Ornnalin Samrejwit
2014-12-14The relationship between employee motivation and employee performance: The case of call center service in telecommunication company in Thailand.Ekaluk Pongsrihadulchai
2014-07-29Consumer behavior of personal care products toward online shopping in Thailand.Sapannarat Chaichana
2014-05-21พฤติกรรมและทัศนคติของผู้สูงอายุที่มีต่อการเลือกใช้บริการสถานบริการเสริมความงามในเขตกรุงเทพมหานครภาพิมณ อุดมนิวิฐ
2014-07-28การศึกษาเพื่อพัฒนาระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer relation management) กรณีศึกษา: บริษัท บารามีซี่ จำกัด = Study to develop customer relation management system.ธัญญ์ฐิตา สินชัยชูเกียรติ