Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 561-570 of 613 (Search time: 0.032 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-03-03การศึกษาปัจจัยที่ทำให้องค์กรอยู่อย่างยั่งยืน ตามแนวคิด Sustainable leadership ในสำนักงานสอบบัญชีขนาดใหญ่ 4 แห่ง ในประเทศไทย =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY ACCORDING TO THE SUSTAINABLE LEADERSHIP CONCEPT OF TOP 4 AUDITING FIRM IN THAILAND.ฉัตรสุดา วงค์เจริญ
2020-01-22การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้พลังงานแสงอาทิตย์ ของโรงงานอุตสาหกรรมในประเทศ =THE STUDY OF FACTORS AFFECTING BEHAVIOUR TO USE SOLAR CELL FOR INDUSTRIAL FACTORY IN THAILAND.พัณณ์ชิตา พินิจธนะพงษ์
2020-03-05กรอบความคิดเห็น และการต้านทานการชักจูงจากป้ายโฆษณาภายในศูนย์การค้าเซนทรัลเวิลด์ ส่งผลต่อทัศนคติต่อโฆษณา ความเชื่อมั่นต่อตราสินค้า และทัศนดติต่อตราสินค้า =CONCEPTUAL AND RESISTANCE PERSUASION FROM MEDIA IN CENTRALWORLD EFFECT TO ATTITUDE TOWARDS ADS, BRAND TRUST AND ATTITUDE TOWARDS BRAND.นัสรี พูลน้อย
2020-01-21How people choose and what factors affecting customer selection of online hotel booking channel in Thailand.Sanupong Samatimongkol
2020-12-16THE ATTITUDE AND TECHNOLOGY RESISTANCE TOWARDS AUTONOMOUS VEHICLE ACCEPTANCE IN THAILAND.THICHACHOM MAKANUPUK
2020-12-19FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION-MAKING PROCESS ON HOTEL SELECTION AFTER COVID-19.KONLATHAT LERTSANSERN
2020-01-21รูปแบบบ้านประหยัดพลังงาน เพื่อการอยู่อาศัย กรณีศึกษากลุ่มพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ =THE TYPE OF EFFICIENT ENERGY HOUSE FOR LIVING: CASE STUDY REAL ESTATE DEVELOPER.จุฬาลักษณ์ งามยืนยง
2020-01-21การศึกษาความคิดเห็นของผู้บริโภคต่อผลิตภัณฑ์นมไทย - เดนมาร์ค =CONSUMERS’ OPINIONS TOWARD THAI-DENMARK MILK PRODUCT.นฤมล ศรีเด่น
2020-01-20ปัจจัยความสำคัญที่ส่งผลต่อความพึงพอใจและการกลับมาท่องเที่ยวสวนสัตว์ =THE FACTORS OF IMPORTANT IN AFFECT THE SATISFACTION AND TRAVEL BACK AT THE ZOO.วันวิสาข์ ศรีกลับ
2020-01-20การสื่อสารตราสินค้าบุคคลของแบรนด์ วทานิกา=PERSONAL BRAND COMMUNICATIONS OF VATANIKA.วรรณระวี หลักชัย