Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 82 (Search time: 0.078 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-05-30
การศึกษาความแตกต่างของกิจกรรมการตลาดเพื่อพัฒนาความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในการให้บริการกับลูกค้าระหว่างกลุ่มช่างและเจ้าของบ้าน กรณีศึกษา: บริษัท เอสซีจี โฮมโซลูชั่น จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationship marketing practice between local contractor and home owner: the case study of SCG home solution co.,ltd.
ชาริณี เฮงโชตน์ปภา
2016-03-11
การศึกษาทัศนคติของนักศึกษาในระดับอุดมศึกษาจากมุมมองของปัญหาเรื่องการอยู่ร่วมกันก่อนแต่งงาน = The attitude of college student toward Thai living together before marriage.
เมนิน วิโนทัย
2016-05-18
การศึกษาปัจจัยด้าน Social media " Facebook" ที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการเดย์สปา (Day spa) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of social media "Facebook" factors that effect to the selection of day spa service for consumer in Bangkok.
รชานนท์ สายบุตร
2016-11-16
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการสั่งซื้ออาหารสำเร็จรูปพร้อมรับประทานแบบบริการส่งถึงที่ (Food Delivery) ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =Factors related to consumers behaviors of food delivery buying.
กรองจิตต์ คงทอง
2016-05-18
แนวทางการปรับปรุงสลากกินแบ่งรัฐบาลจากพฤติกรรมของผู้ซื้อสลากผิดกฎหมาย
พรพิมพ์ ตันตสุทธิกุล
2016-01-14
รูปแบบห้องนอน ห้องน้ำ และห้องนั่งเล่นที่เหมาะสมสำหรับผู้สูงอายุ =The physical aspects of bedroom bathroom and living room for elderly people.
สกาวรัตน์ รินวิไลรักษ์
2016-05-30
แนวทางการพัฒนาธุรกิจร้านอาหารฮาลาลในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The hidden potential of halal restaurant business development in Bangkok and its metropolitan.
สมจิตรา แจ่มใส
2016-05-17
การบริหารลูกค้าสัมพันธ์หลังเกิดวิกฤตโรคกุ้ง กรณีศึกษาบริษัทเจริญโภคภัณฑ์อาหาร จำกัด (มหาชน) ในธุรกิจอาหารกุ้ง = Client relationship marketing practices post EMS shrimp crisis: case study of feed business in Charoen Pokphand food pcl.
รสิตา มีมงคลกุลดิลก
2016-05-18
ปัจจัยที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อลูกโป่งแฟนซีบนอินสตาแกรม = The factor which influence the behavior of buying fancy balloon on Instagram.
ศศิ พลัดบุญทอง
2016-05-18
อิทธิพลของการสื่อสารแบบปากต่อปาก (Word of mouth) บน Facebook ที่มีต่อการตัดสินใจเลือกร้านอาหารของกลุ่ม Gen Y= Word of mouth communication on facebook has influenced Y generation people's choice of selected restaurant.
อุษณา เพ็ชรล้อมทอง
Discover
Author
1
กนกวรรณ อรมัย
1
กรกช นาคชำนาญ
1
กรภัทร ปัทมบริสุทธิ์
1
กรองจิตต์ คงทอง
1
กฤตยา จตุจินดา
1
กฤษฎา เหล็กเพ็ชร์
1
กุลยา มากคง
1
ฉัตร์ฐิตา วิริยนิธิเจริญ
1
ชญานนท์ รักเรียน
1
ชญานิษฐ์ นวนพรัตน์สกุล
.
next >
Subject
10
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
8
ทัศนคติ
7
กรุงเทพมหานคร
6
พฤติกรรมการซื้อ
6
อินสตาแกรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
5
พฤติกรรมการบริโภค
4
พฤติกรรมผู้บริโภค
4
แฟชัน
.
next >