Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 613 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-10-24กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดผ่านสื่อออนไลน์ กรณีศึกษา บริษัท ลิขสิทธิ์ดนตรี (ประเทศไทย) จำกัดอคิราภ์, บำรุงเวช
2021-09-11UNDERSTANDING THE CHALLENGES OF PEOPLE IN GENERATION X ADAPTING TO ‘WORK FROM HOME’ IN THE BANKING INDUSTRY AMID COVID-19 PANDEMIC. BANGKOK, THAILANDTharinee, Wongwattanun
2021-09-11THE PURCHASE CRITERIA OF FACIAL SKINCARE PRODUCTS AMONG THAI FEMALE CONSUMERS IN BANGKOKSaralee, Malai
2021-10-22ผลของการมีส่วนร่วมในธุรกิจอาหารที่มีต่อการพัฒนาการเรียนการสอนของอาจารย์สาขาการปฏิบัติการครัว ในสถาบันการศึกษาที่เปิดสอนสาขาการปฏิบัติการครัวในกรุงเทพมหานครนนทวรรณ, ประเสริฐศรี
2021-04-20FACTORS IMPACTED CONSUMER SATISFACTION TO PURCHASE NUTRIENT SUPPLEMENT PRODUCT WITH ONLINE RESELLER ON FACEBOOK IN BANGKOK AND THE NEARBY AREASThanisara, Phetruen
2021-09-11THE FACTORS THAT STIMULATE BANGKOKIANS TO PURCHASE STAYCATION PACKAGE FROM HOTELS IN BANGKOK IN POST COVID-19Keawarin, Sangprapai
2021-09-11The customer's consideration to purchase Chicken Breast Smoothie among fitness and health-conscious peoplePeerayoth, Sirikhajornnam
2021-09-11THE IMPACT OF CALORIES LABELING ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIORNarutrat, Boonyasittisopon
2021-09-11COMPARISON OF CRISIS MANAGEMENT STRATEGIES OF TWO BUSINESSES DURING THE COVID-19 PANDEMICSiddhidhat, Thananart
2021-09-11Factors that Influence People to use TikTok in ThailandDhaninee, Settachan