Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 50 (Search time: 0.141 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-02-23
ปัจจัยที่มีผลทำให้ตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เสริมความงามผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟสบุ๊ค = Factors influencing the purchasing decision of cosmetic product via social media (Facebook).
เอมมิกา บวรธรรมจักร
2016-11-10
การศึกษาพฤติกรรมการซื้อและปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อขนมขบเขี้ยวสุนัข = Study of the buying behavior and the buying decision factors for the snack of dogs.
ตวันนา เหล่าจุมพล
2019-06-13
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความไว้วางใจในการซื้อกระเป๋าแบรนด์เนมบนอินเทอร์เน็ตของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร= FACTORS AFFECTING TRUST OF BRAND NAME HANDBAG PURCHASE ON INTERNET AMONG CONSUMERS IN BANGKOK.
พรรณภา สุธัญญพฤทธิ์
2017-05-16
การศึกษาพฤติกรรมที่มีผลต่อการเลือกซื้ออาหารคลีนของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Behaviors that affect the decision marking in purchasing clean food for consumers who work in Bangkok.
ชวกร ธรรมสอน
2017-02-23
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าเด็กผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊คของกลุ่มพ่อแม่ผู้ปกครองในประเทศไทย =Factors influencing the purchasing decision of kids clothes product via social media (Facebook) of Parentin Thailand.
พจวรรณ จ้อยทอง
2019-10-09
พฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าสำหรับลูกค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของคุณแม่ Gen M (Millennial generation) =PURCHASING BEHAVIOR OF GEN M MOTHER (MILLIENNIAL GENERATION) FOR PURCHASING KIDS PRODUCTS THROUGH THE ONLINE CHANNEL.
ปาริชาต กิ่มมณี
2018-07-05
ปัจจัยที่มีผลต่อทัศนคติในการตัดสินใจในการตัดสินใจเลือกซื้อเครื่องสำอางผ่านร้านค้าเครื่องสำอางออนไลน์ของประชากรในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =FACTORS AFFECTING CONSUMER ATTITUDE TOWARDS COSMETIC ONLINE SHOPPING IN BANGKOK METROPOLITAN REGION.
ฐิติรัตน์ ผลพิกุล
2019-05-15
พฤติกรรมการเลือกซื้ออาหารสดทางออนไลน์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร =CONSUMER BEHAVIOR OF ONLINE FRESH FOOD SHOPPING IN BANGKOK.
ภัทร์นฤน สุนันทนาสุข
2018-06-21
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคในร้านขายยาเซนสโตร์ กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์อาหารสูตรครบถ้วน เอนชัวร์ = FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISION OF NUTRITION BRAND ENSURE IN DRUG CHAIN STORES.
ศุภิชญา สุทธินิติวงศ์
2016-11-16
การศึกษาความพึงพอใจและพฤติกรรมในการซื้อคูปองส่วนลดออนไลน์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล กรณีศึกษา Ensogo = The study of consumer satisfaction and buying behavior of online discount coupons in greater Bangkok case study: Ensogo.
ลัดดาวัลย์ แสงศรี
Discover
Author
1
Niramon, Osakit
1
กรณิภา วันมงคลเจริญ
1
จิตวัต ทรัพย์เจริญกูล
1
ชยุต เฮงพระธานี
1
ชวกร ธรรมสอน
1
ชัชพรรษ พงษ์จารุคุปต์
1
ชาลิสา, รัตนะวัน
1
ชุติมา อัศวปยุกต์กุล
1
ฐิติรัตน์ ผลพิกุล
1
ณัฐนรี, นุตเดชานันท์
.
next >
Subject
28
การตลาด
14
การจัดการธุรกิจ
5
กรุงเทพมหานคร
4
การตัดสินใจซื้อ
3
สินค้าออนไลน์
3
เครื่องสำอาง
2
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
2
การจัดการธุรกิจอาหาร
2
การเงิน
2
ความผันผวน
.
next >
Date issued
13
2019
12
2018
7
2016
7
2021
5
2017
4
2020
1
2014
1
2015