Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 77 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
...
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-05-29
การศึกษาความเชื่อเรื่องสีของผู้หญิงในเขตกรุงเทพมหานคร = A study of women's belief in color: a case study in Bangkok.
ศุภัชยา พันธ์ไพศาล
2015-05-10
ความต้องการของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครต่อธุรกิจบริการนำเที่ยว = Elder's requirements towards tourism industry.
ชเนตตี บุญรอด
2015-05-28
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาและหาความสัมพันธ์ของคุณลักษณะ (Attribute) ผลลัพท์ของการบริโภค (Consequence) และคุณค่า (Value) ของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่น X ที่มีต่ออาหารออร์แกนิค = Application of means end chain theory for education and correlation of attributes, the result of consequence and value of generation x who consump organic food.
ศุภวรรณ สิงห์มนัส
2015-05-28
อิทธิพลของสื่อออนไลน์ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าแฟชั่นออนไลน์ของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวายในเขตกรุงเทพมหานคร = The influence of online media to purchase online fashion product of generation Y consumer in Bangkok.
นรารัตน์ พิทักษ์เลิศกุล
2015-05-10
แนวทางการพัฒนารูปแบบสื่อโฆษณาอินสโตร์มีเดีย สำหรับร้านทรูช้อปในเขตกรุงเทพมหานคร = How to develop instore media for true shop in Bangkok.
พรชัย บุญญาทานวงศ์
2015-05-29
การประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยาเพื่อศึกษาทำความเข้าใจคุณค่าของผู้เลิกบริโภคกาแฟเพื่อสุขภาพความงาม (Functional coffee) = Application of means ena chain theory for educational understand the value of customer who withdrawn from health and beauty instant coffee consumption (Functional coffee).
นลินี กางการ
2015-06-10
ศึกษาพฤติกรรมและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกสถานที่ท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Behavior and marketing mix factors that influence the decision to attraction.
นันท์นิชา บุญยะโภคา
2015-05-29
การศึกษารูปแบบร้าน car care ที่ประสบความสำเร็จในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of success factors for car care business within Bangkok area.
ณัฐ เนื่องนิยม
2015-05-28
พฤติกรรมการบริโภคอาหารเสริมประเภทเวย์โปรตีนของผู้ที่ออกกำลังกายแบบฝึกกล้ามเนื้อ (Weight training) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The study of whey protein consumption behavior on weight training exercise: case study of Bangkok and suburban area.
สุรเดช เดชขจรยุทธ์
2015-05-28
ทัศนคติของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่นวายที่มีต่อการใช้สมุนไพรไทย = Attitude of generation Y consumers about Thai herbal usage.
เพลินตา สุขเจริญชัยกุล
Discover
Author
1
กนกพร คำชั่ง
1
กนิษฐา สุคนธหงส์
1
กีรติ เทพมณี
1
ขวัญชนก เจ็กภู่
1
จรัณยา โรจนโสภณดิษฐ์
1
ฉัตรแก้ว สมทอง
1
ชญานิศ ไชยสวัสดิ์
1
ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
1
ชนกนาถ เหมือนโพธิ์
1
ชัชพรรษ พงษ์จารุคุปต์
.
next >
Subject
29
กรุงเทพมหานคร
14
ผู้สูงอายุ
7
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
7
ทัศนคติ
6
พฤติกรรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การบริโภค
5
ปริมณฑล
4
การบริการ
3
กลยุทธ์
.
next >
Has File(s)
65
true
12
false
.
next >