Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject COVID-19
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 28
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2021-09-11
EXPLORING CHALLENGES OF THAI MOTHERS WORKING FROM HOME (WFH) IN QUALITATIVE RESEARCH
Tassanan, Narasethapong
2021-04-23
FACTORS AFFECTING ONLINE MEDIA STREAMING SERVICE SUBSCRIPTIONS BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THAILAND
Naratthawan Threechownon
2022-04-30
FACTORS DRIVING THE CONSUMERS’ PURCHASING INTENTION AT OFFLINE STORES DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THAILAND
Nichakorn, Gaewim
2022-09-04
FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE EXPECTATIONS OF WORKING STYLES POST-COVID IN THAILAND
Nutthawadee, Bierdrager
2021-08-29
Factors influencing new investors to enter Thai stock market during COVID-19 pandemic in Thailand
Chayapol, Yenpaisarn
2021-12-18
FUTURE OF FOOD DELIVERY IN BANGKOK AFTER COVID-19
Arachphorn Sutthiluk
2022-12-18
THE IMPACTS OF REMOTE WORKING ON EMPLOYEE ENGAGEMENT IN THE ORGANIZATION
Orawan, Siricharoen
2021-12-04
THE INFLUENCING FACTORS IN HOW PEOPLE USING SMARTPHONES UNDER COVID-19: QUANTITATIVE METHOD
Xue, Dongsheng
2023-04-29
INVESTIGATING THE FACTORS THAT DETERMINE EMPLOYEES’ LEVELS OF SATISFACTION AND THE EFFECT OF COVID PANDEMIC ON HOTEL EMPLOYEES’ MOTIVATION
Ratsinee, Taechaubol
2021-01-28
MANAGING SPA BUSINESS AFTER THE COVID-19 CRISIS THROUGH MCKINSEY’S 7-S FRAMEWORK.
UMAPORN WIWATREUNGDECH
2021-02-16
The Impact of Digital Transformation on Employee Satisfaction After the Covid-19 Crisis Lockdown in Thailand
Sornsicha Manutsrisuksai
2022-04-30
TRANSFORMATION OF CUSTOMER BEHAVIOR TO FINTECH SERVICE DURING THE COVID-19 SITUATION IN THAILAND.
Kamin, Jatejarungwong
2021-05-27
กลยุทธ์การปรับตัวของคลินิกทันตกรรมในภาวะวิกฤตสุขภาพ
ศิชัช, ธราวราทิตย์
2021-02-07
กลยุทธ์การปรับตัวของผู้ทรงอิทธิพลด้านความงามทางสื่อออนไลน์ในช่วงสถานการณ์โรคระบาด COVID-19
กชกร, รักชม
2022-01-24
การศึกษาประสิทธิภาพของการปฏิบัติงานที่บ้าน (Work From Home) จากการแพร่ระบาดเชื้อไวรัส COVID-19 ของพนักงานบริษัทเอกชนผลิตเครื่องดื่มที่ผสมแอลกอฮอล์
ธนิยา, รุจนเวชช์
2022-11-27
การศึกษาปัจจัยการพัฒนาองค์กรอย่างยั่งยืน ภายหลังสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อโควิด 2019 ในประเทศไทย ตามแนวคิด Sustainable Leadership กรณีศึกษาในอุตสาหกรรมอาหาร
พิชญา, วงศ์แก้ว
2021-03-29
ทัศนคติและความพึงพอใจของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมสินค้าอุปโภคบริโภค (FMCG) ประเทศไทยต่อรูปแบบการทำงานที่บ้าน (Work from home) ในช่วงสถานการณ์วิกฤต COVID-19
ลักษิกา, นุชอุดม
2021-10-24
บทบาทของนักบริหารทรัพยากรมนุษย์ในการรับมือกับสถานการณ์แพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโคโรน่า 2019
วิภัสสร, ยอดยิ่ง
2021-02-07
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการซื้อเครื่องสำอางเกาหลีของผู้บริโภคที่มีความชื่นชอบศิลปินเกาหลี
มัชฌิมา, เฮงสวัสดิ์
2022-09-19
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันองค์กรของพนักงานกลุ่มธุรกิจการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Commerce) และธุรกิจเทคโนโลยีสารสนเทศ (IT) ในช่วงที่มีการทำงานที่บ้าน (Work from Home)
เจษฎา, ยิบ