Browsing by Subject COVID-19

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 28  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-09-11EXPLORING CHALLENGES OF THAI MOTHERS WORKING FROM HOME (WFH) IN QUALITATIVE RESEARCHTassanan, Narasethapong
2021-04-23FACTORS AFFECTING ONLINE MEDIA STREAMING SERVICE SUBSCRIPTIONS BEHAVIORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THAILANDNaratthawan Threechownon
2022-04-30FACTORS DRIVING THE CONSUMERS’ PURCHASING INTENTION AT OFFLINE STORES DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN THAILANDNichakorn, Gaewim
2022-09-04FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE EXPECTATIONS OF WORKING STYLES POST-COVID IN THAILANDNutthawadee, Bierdrager
2021-08-29Factors influencing new investors to enter Thai stock market during COVID-19 pandemic in ThailandChayapol, Yenpaisarn
2021-12-18FUTURE OF FOOD DELIVERY IN BANGKOK AFTER COVID-19Arachphorn Sutthiluk
2022-12-18THE IMPACTS OF REMOTE WORKING ON EMPLOYEE ENGAGEMENT IN THE ORGANIZATIONOrawan, Siricharoen
2021-12-04THE INFLUENCING FACTORS IN HOW PEOPLE USING SMARTPHONES UNDER COVID-19: QUANTITATIVE METHODXue, Dongsheng
2023-04-29INVESTIGATING THE FACTORS THAT DETERMINE EMPLOYEES’ LEVELS OF SATISFACTION AND THE EFFECT OF COVID PANDEMIC ON HOTEL EMPLOYEES’ MOTIVATIONRatsinee, Taechaubol
2021-01-28MANAGING SPA BUSINESS AFTER THE COVID-19 CRISIS THROUGH MCKINSEY’S 7-S FRAMEWORK.UMAPORN WIWATREUNGDECH
2021-02-16The Impact of Digital Transformation on Employee Satisfaction After the Covid-19 Crisis Lockdown in ThailandSornsicha Manutsrisuksai
2022-04-30TRANSFORMATION OF CUSTOMER BEHAVIOR TO FINTECH SERVICE DURING THE COVID-19 SITUATION IN THAILAND.Kamin, Jatejarungwong
2021-05-27กลยุทธ์การปรับตัวของคลินิกทันตกรรมในภาวะวิกฤตสุขภาพศิชัช, ธราวราทิตย์
2021-02-07กลยุทธ์การปรับตัวของผู้ทรงอิทธิพลด้านความงามทางสื่อออนไลน์ในช่วงสถานการณ์โรคระบาด COVID-19กชกร, รักชม
2022-01-24การศึกษาประสิทธิภาพของการปฏิบัติงานที่บ้าน (Work From Home) จากการแพร่ระบาดเชื้อไวรัส COVID-19 ของพนักงานบริษัทเอกชนผลิตเครื่องดื่มที่ผสมแอลกอฮอล์ธนิยา, รุจนเวชช์
2022-11-27การศึกษาปัจจัยการพัฒนาองค์กรอย่างยั่งยืน ภายหลังสถานการณ์การแพร่ระบาดของเชื้อโควิด 2019 ในประเทศไทย ตามแนวคิด Sustainable Leadership กรณีศึกษาในอุตสาหกรรมอาหารพิชญา, วงศ์แก้ว
2021-03-29ทัศนคติและความพึงพอใจของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมสินค้าอุปโภคบริโภค (FMCG) ประเทศไทยต่อรูปแบบการทำงานที่บ้าน (Work from home) ในช่วงสถานการณ์วิกฤต COVID-19ลักษิกา, นุชอุดม
2021-10-24บทบาทของนักบริหารทรัพยากรมนุษย์ในการรับมือกับสถานการณ์แพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโคโรน่า 2019วิภัสสร, ยอดยิ่ง
2021-02-07ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการซื้อเครื่องสำอางเกาหลีของผู้บริโภคที่มีความชื่นชอบศิลปินเกาหลีมัชฌิมา, เฮงสวัสดิ์
2022-09-19ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความผูกพันองค์กรของพนักงานกลุ่มธุรกิจการพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Commerce) และธุรกิจเทคโนโลยีสารสนเทศ (IT) ในช่วงที่มีการทำงานที่บ้าน (Work from Home)เจษฎา, ยิบ