Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject E-commerce
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 16 to 28 of 28
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2015-05-07
Selecting payment options for e-commerce business in Thailand.
Nares Roungrojkarnranan
2019-08-27
Social network influencers: the impact towards online apparel retailers on Instagram.
Thipparat Chiewcharnsuwan
2017-11-20
Thai customers loyalty in online clothes shopping.
Pawatpong Thongjaroen
2021-01-28
THE E-BUSINESS READINESS ASSESSMENT: THE CASE OF THAI-SMES IN THE FOOD PROCESSING INDUSTRY.
NATTAMON SIRIPAKARN
2017-11-20
The factors influencing clothing purchase of Thai customer.
Phattharaphong Akapop
2018-12-17
The study of factors influencing Chinese E-commerce adoption by SMSs in Thailand.
Qiurui Chen
2023
What are the factors to gain potential followers on TIKTOK Home Appliance Stores
Theeradet Pakkrasae
2020-03-02
What factors drive the repurchase intention to buy your online products in Thailand?
Nuttiya Akaraboonlertyot
2016-12-16
กลยุทธ์การพัฒนาศักยภาพการบริหารกลุ่มลูกค้าอีคอมเมิร์ซ กรณีศึกษา: บริษัท ไปรษณีย์ไทย จำกัด = Strategies to develop servic potential for E-commerce customers: case study of Thailand post co.,ltd.
อนุพงษ์ วงษ์พจนี
2016-05-17
ปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาธุรกิจออนไลน์ในกลุ่มอุตสาหกรรมลวดสลิง = Key success factors for an E commerce business: Case study wire rope industry.
นฤมล สุวิมลเจริญ
2020-01-22
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าไอทีของผู้บริโภคผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Commerce Platfrom) =FACTORS INFLUENCING TO IT GOODS PURCHASING VIA E-COMMERCE PLATFORM.
ฤดีมาศ วงศ์ชีวสุทธิ์
2021-09-09
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคที่เคลื่อนไหวเร็ว (FMCG) ผ่านช่องทาง E-commerce ของวัยทำงาน กรณีศึกษา Shopee
อริยา, เรืองประเทศ
2022-01-10
แผนธุรกิจ E-commerce สำหรับสินค้าอุตสาหกรรม
ณัฐชนน, บุญบรรดารสุข