Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 16 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-09-21
ทัศนคติและพฤติกรรมการบริโภคของผู้บริโภคเบียร์ การศึกษาความแตกต่างระหว่างผู้บริโภคเบียร์อุตสาหกรรมและคราฟต์เบียร์ =ATTITUDES AND BEHAVIORS OF BEER CONSUMERS THE STUDY OF THE DIFFERENCES BETWEEN INDUSTRIAL AND CRAFT BEER CONSUMERS.
สุกฤตา ฤกษ์กรี
2020-01-22
ความเต็มใจจ่ายค่าไฟฟ้าที่สูงขึ้นของผู้บริโภคภาคครัวเรือนเพื่อสนับสนุนการผลิตไฟฟ้าจากพลังงานทดแทน =HOUSEHOLDS’ WILLINGNESS TO PAY FOR ELECTRICITY FROM RENEWABLE ENERGY.
เบญจมาศ กระชับกลาง
2020-01-20
ศึกษาทัศนคติของคนไทยต่อการใช้รถยนต์ไฮบริด =THAILAND'S ATTITUDES TOWARDS THE USE OF HYBRID CARS.
ณัฎฐ์ภัทร์ กิจมงคลธรรม
2020-11-10
การรับรู้และแนวทางการส่งเสริมการลดใช้แก้วพลาสติกของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =PERCEPTION AND THE WAY TO ENCOURAGE THE PLASTIC GLASS REDUCTION OF CONSUMER IN BANGKOK.
ณัฐพร วิมลภักตร์
2020-11-10
แรงจูงใจในการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นสตรีของ Generation Y ผ่านสื่อสังคมออนไลน์อินสตาแกรม =THE MOTIVATION OF GENERATION Y PURCHASE DECISION FOR WOMEN CLOTHING THROUGH INSTAGRAM.
รวินันท์ ณรงค์สวัสดิ์
2020-05-08
ปัจจัยที่มีผลต่อทัศนคติด้านการอนุรักษ์พลังงาน ของประชากรในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลเปรียบเทียบ เจเนอเรขั่น เอ็กซ์, วาย, แซด (Generation X, Y, Z) =FACTORS AFFECTING ENERGY CONSERVATION ATTITUDE OF RESIDENTS IN BANGKOK AND VICINITIES; THE COMPARISON AMONG GENERATION X, Y AND Z.
จาริณี นันทกุลวงศ์
2020-02-20
การศึกษาการพัฒนาทักษะในการทำงานในกลุ่มแรงงานสูงอายุที่มีประสบการณ์สูง =THE STUDY OF THE SKILLS DEVELOPMENT FOR THE PROFESSIONAL ELDERLY WORKFORCE.
นัทธ์กฤตตา ชูเดช
2020-12-14
ทัศนคติของผู้บริโภค Generation Y ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ที่ใส่ใจสิ่งแวดล้อม (กรณีศึกษากระเป๋า Freitag) = The attitudes of generation-Y consumer towards environmental-friendly products (The case of Freitag bag)
ปิยพร โยธา
2020-12-14
การศึกษาทัศนคติของผู้บริโภค Generation Y ในการซื้อผลิตภัณฑ์ที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อม =THE ATTITUDES OF GENERATION-Y CONSUMERS TOWARDS ENVIRONMENTAL-FRIENDLY PRODUCTS.
นิรชา เอี่ยมชะโอด
2020-03-04
กลยุทธ์การจัดการธุรกิจของผลิตภัณฑ์อินทรีย์ (organic) ประเภทเครื่องสำอางและสกินแคร์ ในเขตกรุงเทพมหานคร : มุมมองจากผู้บริโภค =BUSINESS MANAGEMENT STRATEGIES OF ORGANIC COSMETICS AND SKIN CARE PRODUCTS IN BANGKOK: A PERSPECTIVE FROM CONSUMERS.
ณัฐพร เหล่าสีพงษ์
Discover
Author
1
ปิยะพร เอกสินธุ์เสริม
1
พรพรรณ พิทยบำรุง
1
รวินันท์ ณรงค์สวัสดิ์
1
สุกฤตา ฤกษ์กรี
1
อรัญญา เจริญกลางวาณิชย์
1
เบญจมาศ กระชับกลาง
.
< previous
Subject
4
การตลาด
3
การจัดการธุรกิจ
2
Generation Y
2
การจัดการและกลยุทธ์
2
พฤติกรรม
2
สิ่งแวดล้อม
1
Apple
1
Circular Economy
1
Customer loyalty
1
Gen X
.
next >