Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 101 (Search time: 0.062 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
11
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-08-27
การศึกษาปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดในการตัดสินใจซื้อน้ำตาลกรวดของผู้ซื้อในเขต กรุงเทพฯและปริมณฑล =The Study of marketing mix factors in the purchase of rock sugar of buyers in Bangkok and its vicinity.
นิพัทธ์ มาชัยยะ
2019-02-24
การศึกษาปัจจัยการรับรู้ข่าวสารและคุณค่าที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าและบริการจากกิจการเพื่อสังคมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS OF PERCEPTION AND VALUES AFFECTING CONSUMER'S ON BUYING PRODUCTS AND SERVICES FROM SOCIAL ENTERPRISE IN BANGKOK.
โรสิตา โหลสกุล
2019-05-21
การใช้ปัญญาประดิษฐ์ในการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการในธุรกิจขนาดใหญ่ที่มีตราสินค้าเป็นที่รู้จักและธุรกิจ SMEs กรณีศึกษา ตราสินค้าเสื้อผ้ายูนิโคล่ และเบสิคบายสิตา =THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DECISION MAKING TO BUY GOODS AND SERVICES FROM A LARGE BUSINESS WITH A WELL-KNOWN BRAND AND SMEs : A CASE STUDY OF UNIQLO AND BASICS BY SITA.
พุทธิพร กุลสวัสดิ์
2019-05-21
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจที่จะเป็นผู้ประกอบการของนักศึกษาปริญญาโท วิทยาลัยการจัดการ มหาวิทยาลัยมหิดล (College of management Mahidol University) =ENTREPRENEURIAL INTENTIONS OF MASTER’S DEGREE STUDENTS AT COLLEGE OF MANAGEMENT MAHIDOL UNIVERSITY.
พัทธนันท์ เรืองศรีมั่น
2019-05-21
ปัญหาของการลาออกของพนักงานชั่วคราวที่ส่งผลต่อทัศนคติและแรงจูงใจในการทำงานของพนักงานประจำในองค์กร =THE EFFECTS OF TEMPORARY EMPLOYEES’ RESIGNATION TOWARDS THE ATTITUDES AND MOTIVATIONS OF TENURE EMPLOYEES.
ธัญญา หวังวิวัฒน์ศิลป์
2019-02-18
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อยากลุ่มลดอาการกรดไหลย้อนของผู้บริโภคในร้านขายยาในกรุงเทพมหานคร =Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision Making on Heartburn and Indigestion Relief Medicine Purchasing in Pharmacy Store in Bangkok Area
มินตรา ศรีเสน
2019-02-21
Sustainable leadership: กรณีศึกษาภาวะผู้นำยั่งยืนในอุตสาหกรรมชิ้นส่วนยานยนต์ในประเทศไทย =SUSTAINABLE LEADERSHIP: THE CASE OF HONEYBEE PRACTICES IN AUTOMOTIVE PARTS INDUSTRY IN THAILAND.
นภัสสร ปั๋นทา
2019-02-24
ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาด (7Ps) ที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการซื้อผลิตภัณฑ์จากร้านขายยาเดอะฟาร์มา ในกรุงเทพมหานคร =A STUDY OF SERVICE MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING CUSTOMERS’ BUYING DECISION OF THE PHARMA DRUGSTORE IN BANGKOK.
วีรดา ศานติวงษ์การ
2019-05-21
การศึกษาสภาพปัญหาและแนวทางแก้ปัญหาบริหารจัดการภายในองค์กรของสถานประกอบการที่มีแรงงานไทย และต่างด้าว ณ จังหวัดสมุทรสงคราม =THE STUDY OF PROBLEMS AND SOLUTIONS TO THE PROBLEMS OF INTERNAL MANAGEMENT ENTERPRISES WITH THAI AND IMMIGRANT WORKERS IN SAMUT SONGKRAM PROVINCE.
ธนัญชัย ชัยวัฒน์
2019-05-21
บุคลิกภาพที่ส่งผลต่อความต้องการคุณลักษณะงานของพนักงานบริษัทเอกชนกลุ่มเจเนอเรชั่นวาย
จิรภิญญา จิรไพศาลกุล
Discover
Author
1
กรวิชญ์ ปุงบางกระดี่
1
กสิณ วิต๊ะกุล
1
กัญจน์ฌภัสร์ อัศวเศรษฐาภร
1
กัญจน์ณัฏฐ์ อุ่นใจ
1
กัญญาณัฐ แสนทวีสุข
1
กานต์วศรี บุญหยง
1
กุลวดี ประทีปถิ่นทอง
1
จักรพันธ์ วชิระเธียรชัย
1
จิตราพร ก้อนมณี
1
จิตราภรณ์ ศรีถาพร
.
next >
Subject
14
แผนธุรกิจ
8
Honeybee leadership
8
ส่วนประสมทางการตลาด
7
องค์กรยั่งยืน
6
ความพึงพอใจ
5
การทำงาน
5
พนักงาน
4
กรุงเทพมหานคร
4
ทัศนคติ
4
พฤติกรรมการซื้อ
.
next >
Has File(s)
86
true
15
false
.
next >