Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 366 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
37
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-02-18
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการร้านอาหารกึ่งผับของผู้ใช้บริการในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING TO SERVICE SATISFACTION ON PUB AND RESTAURANTS OF USER IN BANKOK AREA.
พิชญ์ยุกต์ สุภาภัทรานนท์
2019-02-18
การทำกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคม ที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าแฟชั่นออนไลน์ของผู้บริโภค = THE INFLUENCE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY ON CONSUMERS PURCHASING INTENTION OF ONLINE FASHION PRODUCTS.
อารียา อริยทุวรรณ
2019-08-27
การยอมรับเทคโนโลยีและปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการนวัตกรรมซูเปอร์มาร์เก็ตรูปแบบใหม่ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND FACTORS AFFECTING THE DECISION TO USE SUPERMARKET’S INNOVATION SERVICE OF CONSUMER IN BANGKOK .
อัฏฐพล ธำรงสุวรรณกิจ
2019-07-08
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์โภชนบำบัดจากถั่วแระญี่ปุ่นทดแทนอาหารมื้อเย็น เพื่อควบคุมน้ำหนัก =BUSSINESS PLAN OF MEAL REPLACEMENT FOR WEIGHT CONTROLLING (EDAMAME)
ณัฏฐกา สินเหลือ
2019-08-27
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในองค์กรของพนักงาน Generation Y ในหน่วยงานของรัฐแห่งหนึ่งในเขตกรุงเทพมหานคร =EMPLOYEE ENGAGEMENT FACTORS OF GENERATION Y GOVERNMENT EMPLOYEES IN BANGKOK.
ฉันท์ชนิต คุ้มพงษ์
2019-08-27
โอกาสในงานวิจัย พัฒนา มุมมองของผู้ใช้ต่ออุตสาหกรรมยาชีววัตถุ และยาชีววัตถุคล้ายคลึง growth hormone ในประเทศไทย =OPPORTUNITIES FOR RESEARCH, DEVELOP AND USER PERSPECTIVES ON THE BIOPHARMACEUTICAL INDUSTRY AND BIOSIMILAR OF GROWTH HORMONE IN THAILAND.
มนธันยธรณ์ พงศ์สังกาจ
2019-02-24
กรณีศึกษาปัจจัยที่ทำให้องค์กรอยู่อย่างยั่งยืนในธุรกิจให้บริการด้านสุขภาพแบบองค์รวมตามแนวคิด Honeybee leadership =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATION SUSTAINABLE IN MEDICAL CENTER SERVICE ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT
อมรเศรษฐ์ ปัญญาเวชมนตรี
2019-02-18
การศึกษาทัศนคติของคนวัยทำงานต่อผลิตภัณฑ์สินเชื่อการจำนองแบบย้อนกลับ (Reverse Mortgage) ในผู้สูงอายุ =STUDY OF WORKING-AGE ATTITUDES TOWARD REVERSE MORTGAGE IN THAI ELDERLY.
สมโภชน์ ประเสริฐ
2019-06-07
Cross cultural management: collaboration between filipino managers and Thai subordinates.
Hatainus Phewthongngam
2019-06-24
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์ "เสวย" หลนเนื้อปูพร้อมรับประทาน =BUSINESS PLAN OF READY TO EAT MEAL “SAVOY CRAB MEAT IN COCONUT DIP”
เจียระไน โรจนสุมาพงศ์
Discover
Author
1
Chaiyanat Chotnitikittikhun
1
Chakattpon Tawkaew
1
Chanwit Ritkriengkrai
1
Chayanee Tapaotong
1
Chayawan Poromatikul
1
Chayute Phumitanon
1
Cheewanan Arijitsatien
1
CHITTAPORN CHITTAPRAPHAI
1
Choltita Mukdahan
1
Chompunut Charoenphinyochai
.
next >
Subject
86
การจัดการธุรกิจ
54
การจัดการและกลยุทธ์
44
แผนธุรกิจ
29
Marketing and Management
29
การตลาด
25
การจัดการธุรกิจอาหาร
23
การเงิน
21
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
17
financial management
15
Entrepreneurship Management
.
next >