Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 61-70 of 126 (Search time: 0.063 seconds).
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
...
13
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-12-18
โอกาสทางธุรกิจและส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ขนมขบเคี้ยวของนักท่องเที่ยวชาวจีน =BUSINESS OPPORTUNITY AND MARKETING MIX THAT AFFECT TO THE DECISION TO BUY SOME SNACKS IN CHINESE TOURISTS.
ทัศนาวดี สิงห์ทอง
2020-01-21
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มลูกพรุนเสริมใยอาหาร =BUSINESS PLAN OF PRUNE DRINK FIBER PLUS.
นัทธมน แซ่ตั้ง
2019-05-29
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผักและผลไม้สดของผู้บริโภคในระบบสายโซ่ความเย็น (Cold Chain) จากร้านค้าปลีกสมัยใหม่ =FACTORS AFFECTING CUSTOMER BUYING DECISION OF FRESH FRUITS AND VEGETABLES IN COLD CHAIN OF MODERN TRADE.
มาริสา ชนมานะวัตร
2017-12-17
แผนธุรกิจข้าวแต๋นไรซ์เบอร์รี่ ขนมขบเคี้ยวทางเลือกเพื่อสุขภาพตรา "U-Rice" =BUSINESS PLAN ON RICEBERRY RICE CRACKER: HEALTHY SNACK BRAND “U-RICE”
ฉายสิริ จันทร์นาคา
2018-12-18
การศึกษาพฤติกรรมผู้บริโภคกลุ่มธุรกิจของประเทศจีนและส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อการตัดสินใจเลือกซื้อเครื่องดื่มผสมรังนกของผู้บริโภคชาวจีน =
จุฑามาศ เรืองวัฒนไพศาล
2019-05-29
พฤติกรรมและปัจจัยที่มีผลต่อความเต็มใจที่จะเลือกซื้อเนื้อหมูในระบบควบคุมความเย็น =CONSUMER BEHAVIOR AND PURCHASING FACTORS INFLUENCING THE WILLINGNESS TO PAY FOR TEMPERATURE-CONTROLLED PORK MEAT.
ชยุต เฮงพระธานี
2021-03-17
การศึกษาวิจัยเพื่อการจัดทำแผนที่นำทางการพัฒนาเทคโนโลยีสำหรับอาหารอินทรีย์ในมิติของหน่วยงานที่มีบทบาทกำหนดนโยบาย =A STUDY TO DEVELOP A TECHNOLOGY ROADMAP FOR THAILAND’S ORGANIC FOOD INDUSTRY BASED ON PUBLIC POLICY-MAKING PERSPECTIVES.
พชรณัชช์ เอกวุฒิ
2021-03-17
การศึกษาวิจัยเพื่อการจัดทําแผนที่นําทางการพัฒนาเทคโนโลยีสําหรับอาหารอินทรีย์ในมิติภาคอุตสาหกรรม =A STUDY TO DEVELOP A TECHNOLOGY ROADMAP FOR THAILAND’S ORGANIC FOOD INDUSTRY BASED ON INDUSTRY PERSPECTIVE.
วรินทร โฆษิตกิตติวณิชย์
2017-11-24
แผนธุรกิจโรงเพาะถั่วงอกปลอดสาร งอกเงย =BUSINESS PLAN ON BEAN SPROUTS GREENHOUSE
มุกดาวัลย์ สุทธิวงศ์สอาด
2016-05-17
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อสุขภาพน้ำผักและผลไม้ผสมสมุนไพร สูตร Detox = Business plan on hearty drink (Vegetable and fruit mix herbal detox formula)
จักรพงษ์ มณีวงษ์
Discover
Author
1
กมลกานต์ ประเสริฐกิจวัฒนา
1
กฤตินี กันทรดุษฎี
1
กฤติภรณ์ แสงนิล
1
กองกานต์ แจ่มแจ้ง
1
กัญญ์วรา แสนเยีย
1
กันต์กนิษฐ ดาวศิริไพศาล
1
กานต์ชนิต, ตั้งนิรันดร
1
กิตติมา ไพศาลเจริญ
1
ขัตติยา ฉายาพันธุ์
1
จักรพงษ์ มณีวงษ์
.
next >
Subject
80
แผนธุรกิจ
5
บรรจุภัณฑ์
5
สมุนไพร
5
อาหารเพื่อสุขภาพ
4
กรุงเทพมหานคร
4
ธุรกิจอาหาร
4
สุขภาพ
4
อาหารเช้า
3
ผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร
3
พฤติกรรมการบริโภค
.
next >
Date issued
25
2019
21
2016
19
2020
14
2015
14
2021
12
2022
11
2017
9
2018
1
2023