Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-77 of 77 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-12-20
ทัศนคติของนักท่องเที่ยวในการเลือกที่พักในเมืองพัทยา = Attitude of tourists toward decision in selecting resort in Pattaya.
ณัฐณิชา เจียมเจริญ
2015-12-20
รูปแบบการแสวงหาข้อมูลเพื่อการตัดสินใจท่องเที่ยวของผู้สูงอายุในเขตกรุงเทพมหานคร = Information seeking for travelling of eldery people in Bangkok.
ประวิทย์ รัตนวัน
2015-12-20
ปัจจัยด้านแรงจูงใจของคนไทยที่มีต่อการไปท่องเที่ยวที่ประเทศญี่ปุ่น = Motivational factors that influence that people to select Japan as a travel destination.
ปิยดา ชมจิตต์
2015-12-20
การวิเคราะห์เชิงกลยุทธ์การปรับตัวของผู้ประกอบการโรงพิมพ์ไปสู่โรงพิมพ์ดิจิทัลและอีบุ๊ค = Strategic analysis of printing houses befor expanding to digital and e-book printing house.
อรนุช วานิชนาม
2015-05-28
ผลของการใช้กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบไม่มีตราสินค้า ของผลิตภัณฑ์ยาคอราแลนต่อการรับรู้ จดจำและสั่งจ่ายยาในอายุแพทย์โรคหัวใจในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect from marketing communication strategy of unbranded coralan product toword cardiologist's perceptions recognition and prescription in Bangkok.
กนกพร คำชั่ง
2015-05-10
แรงจูงใจในการปฏิบัติงานของพนักงานบริษัทไฟเซอร์ (ประเทศไทย) จากัด แผนกธุรกิจคอนซูเมอร์ เฮลธ์แคร์ = The motivation for working of product consultant of pfizer (Thailand) limited., ltd. consumer healthcare business department.
ชนกนาถ เหมือนโพธิ์
2015-05-29
แนวทางการพัฒนากลยุทธ์ธุรกิจร้านคอมพิวเตอร์ใน 3 จังหวัดชายแดนภาคใต้ กรณีศึกษา: ร้านไอเทคเซ็นเซอร์ จังหวัดยะลา = The empirical study of business development strategy for computer store in 3 provinces in southern Thailand. case study I-tech center.
วลิยา ชัยพาณิชย์กุล
Discover
Author
1
กนกพร คำชั่ง
1
กนิษฐา สุคนธหงส์
1
กีรติ เทพมณี
1
ขวัญชนก เจ็กภู่
1
จรัณยา โรจนโสภณดิษฐ์
1
ฉัตรแก้ว สมทอง
1
ชญานิศ ไชยสวัสดิ์
1
ชญาวัต เลิศภิรมย์ลักษณ์
1
ชนกนาถ เหมือนโพธิ์
1
ชัชพรรษ พงษ์จารุคุปต์
.
next >
Subject
29
กรุงเทพมหานคร
14
ผู้สูงอายุ
7
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
7
ทัศนคติ
6
พฤติกรรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การบริโภค
5
ปริมณฑล
4
การบริการ
3
กลยุทธ์
.
next >
Has File(s)
65
true
12
false
.
next >