Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 89 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-05-18
การศึกษาปัจจัยคุณสมบัติทางเว็บไซต์ที่มีผลต่อการรับรู้ (Brand awareness) กับตราสินค้าของผู้บริโภคชุดว่ายน้ำสตรีบนอินเตอร์เน็ต = Studying the factor of the web site (7Cs) that has the effect of brand awareness which consumer's women swimsuit through the internet.
ธีรารัตน์ เดี่ยวตระกูลชัย
2016-05-18
การศึกษาความแตกต่างของการสร้างความสัมพันธ์ระหว่างผู้ซื้อและผู้ขายในร้านค้าปลีกสมัยใหม่และร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิม กรณีศึกษา บริษัทคาลบี้ธนาวัฒน์ จำกัด = Differentiation of buyer-seller relationships building between modern trade and traditional trade: The case of calbee Tanawat co.,ltd.
ชลิดา อมรจาตุภัทร
2016-05-18
การเปรีบยเทียบการรับรู้ของอาหารออร์แกนิคผ่านช่องทางต่างๆ บนเครือข่ายสังคมออนไลน์ กรณีศึกษาเฟสบุ๊ค (Facebook) ยูทูป (Youtube) และอินสตาแกรม (Instragram) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Computational recognizion of organic food through social networks in case study of facebook youtube and Instagram in Bangkok and Suburban districts.
ศิรวรรณ มัลลิกานนท์
2016-11-16
การศึกษาทัศนคติต่อการทำประกันชีวิตและประกันสุขภาพ ของประชากรเพศหญิง กลุ่มเจเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ในเขตกรุงเทพมหานคร =Studying attitude of the life and health insurance usage behavior among women generation Y in Bangkok.
วรัญญา ผิวสว่าง
2016-11-16
การศึกษาความพึงพอใจและพฤติกรรมในการซื้อคูปองส่วนลดออนไลน์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล กรณีศึกษา Ensogo = The study of consumer satisfaction and buying behavior of online discount coupons in greater Bangkok case study: Ensogo.
ลัดดาวัลย์ แสงศรี
2016-11-16
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจจะทำศัลยกรรมความงามของคนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The influencing factors affect to do surery of people in Bangkok and boundary area.
วาสินี พูลถาวร
2016-08-16
พฤติกรรมตอบสนองของกลุ่มเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อสื่อโฆษณาเกมออนไลน์บนเฟซบุค = Behavioral responses of the generation Y to the online game advertising on Facebook.
สมเกียรติ จิวรวัฒนกุล
2016-05-18
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าและบริการเกี่ยวกับสุนัขผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์ Facebook ของผู้เลี้ยงสุนัขในเขตกรุงเทพมหานคร = Factor that affect online purchase of products and service for dog via facebook by owners in Bangkok.
อริยา เณรโต
2016-11-16
การวิเคราะห์การขายสินค้าผ่านทีวีโฮมช็อปปิ้งของช่องแฮปปี้ช็อปปิ้ง =An analysis of sales via TV home shopping of happy shopping channel.
ชญานิษฐ์ นวนพรัตน์สกุล
2016-08-17
ทัศนคติของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลที่มีต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่เลอแปง = Consumer's attitude in Bangkok toward buying bakery Lepan.
ดิษญา โกวิทยามงคล
Discover
Author
1
กนกวรรณ อรมัย
1
กรกช นาคชำนาญ
1
กรภัทร ปัทมบริสุทธิ์
1
กรองจิตต์ คงทอง
1
กฤตยา จตุจินดา
1
กฤษฎา เหล็กเพ็ชร์
1
กุลยา มากคง
1
กุสุมาลย์ สุจเร
1
ขวัญชนก บุรพงศ์บัณฑิต
1
คณภร ปิยไชยกุล
.
next >
Subject
11
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
9
ทัศนคติ
8
กรุงเทพมหานคร
7
พฤติกรรมการซื้อ
6
อินสตาแกรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
5
พฤติกรรมการบริโภค
4
พฤติกรรมผู้บริโภค
4
แฟชัน
.
next >
Has File(s)
82
true
7
false
.
next >