Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 81-89 of 89 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
...
6
7
8
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-05-18
ปัจจัยที่ส่งผลให้เกิดการเพิ่มความถี่ในการซื้อสินค้าต่อการโฆษณาบนเฟสบุ๊คแฟนเพจ กรณีศึกษาห้างค้าปลีกสมัยใหม่ ประเภทไฮเปอร์มาร์เก็ต = The factor to increase purchasing frequency to facebook fanpage advertising: Case study of modern trade, hypermarket.
สุธิดา ชยุตรานันท์
2016-05-18
การศึกษาเรื่องพฤติกรรมและปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อดอกไม้บนร้านค้าในอินสตาแกรมของประชากรในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of behaviors and factors that affect decision to buy flower shop on Instagram's population in Bangkok.
ศิริรัตน์ พลภักดี
2016-11-16
ปัจจัยที่มีผลต่อการซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นผ่าน อินสตาแกรม (Instagram) ของกลุ่ม Gen Y ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Factors affecting to fashion apparel purchasing via Instagram of gen Y in Bangkok metropolitan region.
ภคินี ภมรสาร
2016-11-16
การศึกษาการรับรู้ตราเครื่องหมายรับรองมาตรฐาน NSF ที่มีต่อการตัดสินใจเลือกซื้อเครื่องดื่มบรรจุขวดของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = A study of NSF perception toward purchasing decision in drinking water among population in Bangkok and perimeter.
ธนวุธ โกศล
2016-11-16
ทัศนคติของสตรีต่อการเลือกซื้อรองเท้าและกระเป๋าแบรนด์ชารืลส แอนด์ คีธ =Shoe and bag purchasing attitude of women for Charles and Keith brand.
อารยา มาฆะสกุลเจริญ
2016-11-16
การรับรู้การสื่อสารทางการตลาด และปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเชื่อมแต่งกลิ่นมิตเต้ไซรัป ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =The perception of marketing communications and marketing mix factors affecting to mitte syrup purchasing decision of people in the Bangkok area and perimeters.
ชนินันท์ พิชญ์เสถียร
2016-05-18
การศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook.
พรพรรณ จิตร์สดชื่น
2016-05-18
ปัจจัยด้านแรงจูงใจของคนไทยที่มีต่อการซื้อน้ำมะเขือเทศพร้อมดื่ม = Motivational factors affecting tomato juice consumption of Thai people.
เรยา โชติธนถิรเดช
2016-05-30
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อกิจกรรมส่งเสริมการขายมิดซีซั่นเซลล์ (Mid-season sale) ของเสื้อผ้าแฟชั่น ตรา เอช แอนด์ เอ็ม (H&M) ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Attitudes of consumers toward mid-season sale activity of fashion brand H&M in Bangkok metropolitan area.
มลฤดี ภู่แพร
Discover
Author
1
กนกวรรณ อรมัย
1
กรกช นาคชำนาญ
1
กรภัทร ปัทมบริสุทธิ์
1
กรองจิตต์ คงทอง
1
กฤตยา จตุจินดา
1
กฤษฎา เหล็กเพ็ชร์
1
กุลยา มากคง
1
กุสุมาลย์ สุจเร
1
ขวัญชนก บุรพงศ์บัณฑิต
1
คณภร ปิยไชยกุล
.
next >
Subject
11
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
9
ทัศนคติ
8
กรุงเทพมหานคร
7
พฤติกรรมการซื้อ
6
อินสตาแกรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
5
พฤติกรรมการบริโภค
4
พฤติกรรมผู้บริโภค
4
แฟชัน
.
next >
Has File(s)
82
true
7
false
.
next >