Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-19 of 19 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019-10-09ถอดบทเรียนกลยุทธ์การตลาดเกษตรกรรุ่นใหม่ =AGRICULTURE MARKERTING STRATEGIES: A LESSON LEARNED FROM THAI YOUNG FARMER.สุนิษา สะเริญรัมย์
2017-11-23พฤติกรรมการตอบสนองการสื่อสารการตลาดผ่านเฟสบุ๊คแฟนเพจเครื่องสำอางแบรนด์ Wet n wild (Thailand) = CONSUMER BEHAVIOR’S RESPONSE OF MARKETING COMMUNICATION VIA FACEBOOK FANPAGE: WET N WILD (THAILAND).กิติยา แจ้งสกุล
2014-07-10แนวทางการพัฒนาการสื่อสารการตลาดเชิงบูรณาการ (IMC) ของเครื่องสำอาง Vir = The development of integrated marketing communication: a case study of Vir cosmetics.มีน มณีเปรม
2014-07-10การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการที่มีผลต่อพฤติกรรมการเข้าชมภาพยนตร์ไทยในโรงภาพยนตร์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Integrated marketing communications affecting audiences' viewing behavior on Thai film in Bangkok area.อมรรัตน์ หวังลดาภิรมย์
2015-05-29ทัศนคติของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล ต่อการสื่อสารการตลาดของร้านหนังสือ Asia books = The customers attitudes toward marketing communication of Asia books bookstore in Bangkok.เผด็จ ถนอมโอภาส
2018-06-25การศึกษาการเปิดรับข้อมูลผ่านเครื่องมือสื่อสารการตลาด กับความตั้งใจจะซื้ออุปกรณ์อำนวยความสะดวกของผู้สูงอายุไทย = A STUDY OF MARKETING COMMUNICATION TOOL EXPOSURE AND ASSISTIVE DEVICES PURCHASE INTENTION OF THAI OLDER ADULTS.สุทัศนา แจ่มจำรัส
2016-11-16การรับรู้การสื่อสารทางการตลาด และปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเชื่อมแต่งกลิ่นมิตเต้ไซรัป ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =The perception of marketing communications and marketing mix factors affecting to mitte syrup purchasing decision of people in the Bangkok area and perimeters.ชนินันท์ พิชญ์เสถียร
2014-09-15กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของเสื้อผ้าแบรนด์ไทยโดยนักออกแบบไทย = Marketing communication strategies that affect Thai clothing brand loyalty by Thai designer.ชนิภา แก้วมูล
2015-05-28ผลของการใช้กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบไม่มีตราสินค้า ของผลิตภัณฑ์ยาคอราแลนต่อการรับรู้ จดจำและสั่งจ่ายยาในอายุแพทย์โรคหัวใจในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect from marketing communication strategy of unbranded coralan product toword cardiologist's perceptions recognition and prescription in Bangkok.กนกพร คำชั่ง