Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 28 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-09-09
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจท่องเที่ยวไทยของพนักงานบริษัทเอกชนในเขตกรุงเทพมหานคร หลังสถานการณ์ COVID-19 ระบาดครั้งที่ 1
ธวัลรัตน์, ญาณทศศิลป์
2021-09-11
EXPLORING CHALLENGES OF THAI MOTHERS WORKING FROM HOME (WFH) IN QUALITATIVE RESEARCH
Tassanan, Narasethapong
2021-12-04
THE INFLUENCING FACTORS IN HOW PEOPLE USING SMARTPHONES UNDER COVID-19: QUANTITATIVE METHOD
Xue, Dongsheng
2021-10-24
บทบาทของนักบริหารทรัพยากรมนุษย์ในการรับมือกับสถานการณ์แพร่ระบาดของเชื้อไวรัสโคโรน่า 2019
วิภัสสร, ยอดยิ่ง
2020-12-09
ปัจจัยในการตัดสินใจซื้ออาหารเพื่อสุขภาพผ่านช่องทางแอพพลิเคชัน Facebook ของผู้บริโภค Generation X ในประเทศไทยในช่วงเกิดวิกฤตโรคระบาด COVID-19
กัญญุตา, มิ่งลดาพร
2021-02-07
มุมมองความคิดเห็นของนักพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ ที่มีต่อสินค้ากลุ่ม Smart & Hygiene หลังวิกฤตการณ์แพร่ระบาดของเชื้อ COVID-19
ปวริศา, ทองกุญชร
2021-03-29
ทัศนคติและความพึงพอใจของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมสินค้าอุปโภคบริโภค (FMCG) ประเทศไทยต่อรูปแบบการทำงานที่บ้าน (Work from home) ในช่วงสถานการณ์วิกฤต COVID-19
ลักษิกา, นุชอุดม
2021-03-20
ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อความตั้งใจซื้อ ความพึงพอใจ และการบอกต่อ ของผู้บริโภคในการซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ผ่านการไลฟ์ (LIVE) =FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTION SATISFACTION AND WORD OF MOUTH OF CONSUMER THROUGH LIVE ONLINE.
ยุทธการ พันเทศ
2021-02-16
The Impact of Digital Transformation on Employee Satisfaction After the Covid-19 Crisis Lockdown in Thailand
Sornsicha Manutsrisuksai
2021-02-07
กลยุทธ์การปรับตัวของผู้ทรงอิทธิพลด้านความงามทางสื่อออนไลน์ในช่วงสถานการณ์โรคระบาด COVID-19
กชกร, รักชม
Discover
Author
1
Arachphorn, Sutthiluk
1
Chayapol, Yenpaisarn
1
Kamin, Jatejarungwong
1
Naratthawan, Threechownon
1
Nichakorn, Gaewim
1
Nutthawadee, Bierdrager
1
Orawan, Siricharoen
1
Ratsinee, Taechaubol
1
Sornsicha Manutsrisuksai
1
Tassanan, Narasethapong
.
next >
Subject
9
การจัดการและกลยุทธ์
6
Marketing and Management
5
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
4
Work from Home
3
การทำงานที่บ้าน
3
ความตั้งใจซื้อ
3
ไวรัสโคโรนา 2019
2
Entrepreneurship Management
2
General Management
2
Marketing
.
next >
Date issued
18
2021
8
2022
1
2020
1
2023
Has File(s)
28
true