Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 621-630 of 643 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
...
60
61
62
63
64
65
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-11-30
THE STUDY OF THE MARKETING MIX AND PURCHASE INTENTION ON ACNE PRODUCTS IN Y-GENERATION
Tamita Attakonpan
2021-12-18
EFFECTIVE LEADERSHIP FOR COMPANY PERFORMANCE IN COVID-19 PANDAMIC IN THAILAND
Thicharat Paopongchuang
2021-12-18
WORKING FROM HOME POLICY AND PRODUCTIVITY OF THE EMPLOYEES
Suravee Nunthimethavee
2021-12-18
BNK48: EFFECT OF THE FANS DURING COVID-19
Karn Komalamisra
2021-04-06
การศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำของตั๋วเครื่องบินภายในประเทศเพื่อการท่องเที่ยวในช่วงวิกฤตโควิด -19
ญาณวรุตม์ ธนพัฒน์เจริญ
2021-10-28
การวิเคราะห์ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อการประเมินมูลค่าของอัตราส่วนทางการเงิน ราคาตลาดต่อคาดการณ์กำไรสุทธิต่อหุ้น โดยใช้แบบจำลองของ Ohlson ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
เจษฎา ประสมศรี
2021-09-09
การศึกษาอัตราผลตอบแทนที่เกินปกติสะสมจากการประกาศควบรวมกิจการ (Cumulative Abnormal Return) ของบริษัทเป้าหมาย ผู้ซื้อ และของบริษัทเป้าหมายและผู้ซื้อรวมกัน
สุธนา สกุลดาว
2021-12-18
The survival of restaurants during covid-19 pandemic in Thailand.
Chanakarn Chuyingsakulthip
2021-09-09
การศึกษาความแตกต่างของทัศนคติ พฤติกรรมการซื้อ และข้อพิจารณาในการตัดสินใจซื้อสินค้าบนช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นเอ็กซ์และเจเนอเรชั่นวาย
ณัฐนรี นุตเดชานันท์
2021-12-04
ปัจจัยด้านภาพลักษณ์ ความไว้วางใจ และคุณภาพสินค้าที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำ ของผู้บริโภคสินค้ากูลิโกะในเขตกรุงเทพมหานคร
ธีรพัฒน์ เอี่ยมละออ
Discover
Author
1
Akkarin, Thaiudom
1
Apichaya, Nuyuth
1
Arachphorn, Sutthiluk
1
ARANICHA CHAYOPAS
1
Arjachita, Suttinun
1
Athicha, Hirunmedhakij
1
Awn, Ja Mun
1
Bencharat, Wangyingcharoen
1
Buntharika Chompooborisuth
1
Chalermporn, Kiratiprasert
.
next >
Subject
134
การจัดการธุรกิจ
106
การตลาด
71
การจัดการและกลยุทธ์
65
Marketing and Management
46
การเงิน
36
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
34
Entrepreneurship Management
34
แผนธุรกิจ
30
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
28
General Management
.
next >
Has File(s)
613
true
30
false
.
next >