Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.094 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-12-14ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของ Generation Y = FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE ELETRIC CARS OF THE GENERATION Y.จันทนา วันคนิตย์
2019-05-14การศึกษาการยอมรัับรถยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย =A STUDY OF TECHNOLOGY ADOPTION ON ELECTRIC VEHICLE IN THAILAND.สรุจเทพ เผื่อนงูเหลือม
2019-05-14การศึกษามุมมองของผู้บริโภคที่อยู่ในอุตสาหกรรมยานยนต์ต่อศักยภาพผู้ผลิตรถยนต์ไฟฟ้าสัญชาติไทย Mine mobility =ธิดารัตน์ อุ้ยนอง
2019-05-14การศึกษาการเตรียมความพร้อมด้านการวิจัยและพัฒนาในภาคผู้ผลิตและประกอบชิ้นส่วนรถยนต์เพื่ออุตสาหกรรมรถยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย =THE PREPARATION FOR RESEARCH AND DEVELOPMENT OF THE CAR AND AUTO PART MANUFACTURERS FOR THE THAI ELECTRIC VEHICLE INDUSTRY.ฐิติวัฒน์ สนองผัน
2019-05-14มุมมองของผู้บริโภคต่อการตัดสินใจใช้บริการรถยนต์ไฟฟ้า CU Toyota Ha: mo เพื่อใช้ในพื้นที่จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัยและบริเวณโดยรอบสถาบัน =Consumer perspectives on the decision to use the CU Toyota Ha:mo electric vehicles around the areas of Chulalongkorn University.ชนกรดา ศรีสารัตน์
2019-05-14ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ไฟฟ้าของเพศหญิง Generation X และ Generation Y ในกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE ELECTRIC CARS OF THE GENERATION X AND GENERATION Y FEMALES IN BANGKOK.ชลธิชา บุญปลูก
2018-06-14การศึกษาเครื่องมือของรัฐบาลในการผลักดันการใช้รถยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย =STUDY OF GOVERNMENT TOOLS TO DRIVE THE USE OF ELECTRIC VEHICLES IN THAILAND.ดิฐ วัฒนยิ่งยงกุล
2015-12-16แนวทางการจัดการเชิงกลยุทธ์ด้านการตลาดเพื่อก้าวสู่ธุรกิจสถานีบริการพลังงานไฟฟ้าสำหรับรถยนต์ไฟฟ้า พีอีเอ = strategic management of PEA's electric vehicle charging station business.นิโลบล รอดบุญ
2021-10-22การศึกษาประเภทกลุ่มลูกค้าสำหรับรถยนต์พลังงานไฟฟ้าในประเทศไทยโศรยา, สุพรรณ