Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 551-560 of 572 (Search time: 0.125 seconds).
previous
1
...
53
54
55
56
57
58
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-01-21
ลักษณะร้านค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านค้าปลีกอาหาร และสินค้าอุปโภคบริโภค: กรณีศึกษาเปรียบเทียบผู้บริโภคชาวไทยและเกาหลีใต้ =IMPACT OF RETAIL ATTRIBUTES ON FOOD AND GROCERY STORE CHOICE: A COMPARISON STUDY OF THAI AND SOUTH KOREAN SHOPPERS.
อรอิทธิ์ชญา ภรภัทร์ธนะดุล
2020-03-06
การศึกษาหาคุณลักษณะที่นำไปสู่คุณค่าจากการบริโภคสินค้ากระเป๋าแบรนด์หรูมือสองตามทฤษฎี Means-end =STUDYING FACTORS AND VALUES OF SECOND-HAND LUXURY BAG PURCHASING DECISIONS BY MEANS-END APPROACH.
กัญญวีร์ อุ่นแสงจันทร์
2020-01-20
การศึกษาหาคุณลักษณะที่นำไปสู่คุณค่าจากการบริโภคนาฬิกาลักซ์ชัวรี่แบรนด์ลอกเลียนแบบตามทฤษฎี MEANS-END. =STUDYING FACTORS AND VALUES OF COUNTERFEIT LUXURY WATCH PURCHASING DECISIONS BY MEANS-END APPROACH.
อรรถพล ฆ้องทอง
2020-01-21
แรงจูงใจการประกอบกิจการร้านอาหารประเภทร้านอาหารทั่วไป (Fast Dining) =MOTIVATION FACTORS FOR FAST DINING BUSINESS OPERATIONS.
ธนพร วังมูล
2020-11-06
How to manage organizational change due to new technology adoption.
Piyada Sinchai
2020-01-22
การศึกษารูปแบบการนำเสนอข้อมูลร้านคาเฟ่ของฟู้ดบล็อกเกอร์ในประเทศไทยบนสื่อสังคมออนไลน์เฟซบุ๊ก =A STUDY OF CAFÉS REVIEWS ON FACEBOOK FANPAGE BY THAI FOOD BLOGGERS.
ธนพล ตั้งสิริสุธีกุล
2020-09-21
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความพึงพอใจและความตั้งใจซื้อซ้ำรองเท้าสนีกเกอร์แบรนด์เนมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS INFLUENCING SATISFACTION AND INTENTION TO BUY REPEAT SNEAKER BRAND NAME FOR CONSUMERS IN BANGKOK.
ทิพย์วดี บุญโชติ
2020-11-13
แผนธุรกิจแบบครบวงจรสำหรับงานวิจัยที่ใช้สัตว์ทดลองจากการศึกษาปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ผู้ใช้บริการคำนึงถึงในการเลือกใช้บริการหน่วยสัตว์ทดลอง คณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยมหิดล
นภวรรณ หิรัญวิโรจน์
2020-01-20
การศึกษาและพัฒนาบรรจุภัณฑ์ผลิตภัณฑ์แปรรูปจากสับปะรด กรณีศึกษาพายสับปะรดครีมชีส =STUDY AND DEVELOP PACKAGING PRODUCTS FROM PINEAPPLE: CASE STUDY OF PINEAPPLE CREAM CHEESE PIE.
สรารัสมิ์ สุพรรณกุล
2020-08-03
การวิเคราะห์ประสิทธิภาพของเครื่องมือทางเทคนิคแบบเส้นค่าเฉลี่ยเคลื่อนที่แปรผัน ในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
เตชิต, ลิ้มเจริญ
Discover
Author
1
Aganit Choolam
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
1
Alongkot Thongwises
1
Anantaporn Lapsakkarn
1
Anuphap, Saranyouprasit
1
Aphisit, Jongrojanaphanit
1
Apichaya Boonsomsuk
1
Apichaya Ek-Ong-Art
1
Apisit, Sakasemchaikul
.
next >
Subject
95
การจัดการธุรกิจ
70
การตลาด
67
แผนธุรกิจ
52
การจัดการและกลยุทธ์
51
Marketing and Management
48
General Management
38
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
35
การเงิน
30
Entrepreneurship Management
23
ความพึงพอใจ
.
next >