Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 681 to 700 of 5151
Issue Date | Title | Author(s) |
2022-09-23 | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อและพฤติกรรมการบริโภคโซจูของคนวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล | สุธรรม พฤกษารัตน์ |
2022-09-23 | แผนธุรกิจ คอนค็อคชั่น คอฟฟี่ เจอร์เน่ ธุรกิจร้านกาแฟเพื่อส่งมอบประสบการณ์การดื่มกาแฟที่ดีที่สุด | กานต์ชนิต, ตั้งนิรันดร |
2022-11-11 | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการสร้างประสบการณ์ที่ดีให้กับลูกค้ากลุ่ม Gen Y ผ่านช่องทางตลาดซื้อขายออนไลน์ (E-Marketplace) กรณีศึกษา Shopee ในประเทศไทย | อัญญา, สินสุวรรณ์ |
2022-02-23 | การศึกษาผลตอบแทนการใช้เครื่องมือทางเทคนิค MACD Parabolic SAR และการใช้เครื่องมือทางเทคนิคประกอบแนวโน้มในการซื้อขาย Commodities ETFs | ปพนสรรค์, จิรวรรณพันธุ์ |
2022-02-23 | การศึกษาผลตอบแทนการใช้เครื่องมือทางเทคนิค RSI Stochastic และการใช้เครื่องมือทางเทคนิคประกอบแนวโน้มในการซื้อขาย Commodities ETFs | ณัฐวุฒิ,อังวัชรปราการ |
2022-06-29 | ปัจจัยที่กำหนดโครงสร้างเงินทุนที่เหมาะสมของบริษัทจดทะเบียนในประเทศไทย โดยวิธี Panel GMM Arellano-Bond of the dynamic panel data model | วัลลภา, ดีพันธุ์ |
2022-08-05 | แผนธุรกิจครีมกันแดดวีแกนแบรนด์พีแกน (Pegan) | พรปวีณ์, กรัณยโสภณ |
2020-06-30 | ความสนใจในการศึกษาต่อในระดับอุดมศึกษาในสาขาคอมพิวเตอร์หรือเทคโนโลยีสารสนเทศของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลายสายวิทย์-คณิต | ประภาพร, แซ่หลี |
2022-09-04 | HOW TO INCREASE MOTIVATION AND ENGAGEMENT OF EMPLOYEE AT THE1 CENTRAL COMPANY: CASE STUDY IN THAILAND | Tiwarin, Lerdchaitat |
2022-09-04 | FACTORS AFFECTING THE USE OF ORGANIC PRODUCTS WITH MOBILE APPLICATION: THE CASE OF THAI CONSUMERS | Du, Matichai |
2022-09-04 | CHALLENGES AND OPPORTUNITIES OF FINDING THE JOBS FOR FRESH GRADUATES IN THAILAND DURING COVID-19 PANDEMIC CRISIS: CORPORATE PERSPECTIVE | Poonyaporn, Prasert-Amporn |
2022-09-04 | How Key Residential Attributes Determine Thai Middle-Aged Adults’ Health and Well-be | Teeratarn Vipattipumiprathet |
2022-09-04 | Exploring and Proposing A Business Model Framework for the Online Market Penetration of 3D Printers | Pasineenard Prapodhanit |
2022-09-04 | LAW FIRM’S CLIENT BEHAVIOR AND QUANTITATIVE RESEARCH | Parin, Meechoosup |
2022-09-04 | THE ACCEPTANCE AND POTENTIAL OF USING ROBOTICS TO PROVIDE A SERVICE TO HOTEL’S GUESTS | Tanaporn, Ochansiri |
2022-09-04 | Factor affecting the customer decision to use E-Grocery delivery market in Thailand | Thanaphat, Chirasathit |
2022-09-04 | FACTORS INFLUENCING EMPLOYEE EXPECTATIONS OF WORKING STYLES POST-COVID IN THAILAND | Nutthawadee, Bierdrager |
2022-09-04 | Key factors influencing people to buy cosmetics product in China | Gao Hui |
2022-09-04 | COMPETITIVENESS OF FURNITURE BETWEEN IMPORT AND PRODUCTION IN THAILAND | Chatpakan, Charoenvijitslip |
2022-09-04 | Lawyers’ intention to use Artificial Intelligence (AI) to support their work by Technology Acceptance Model analysis | Chayanan, Charoenwatanakhun |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 681 to 700 of 5151