Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 151-160 of 477 (Search time: 0.047 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017-06-28Factors that influence consumers on purchasing in standalone drugstore in Bangkok, Thailand.Pattharaporn Luangkanchana
2017-11-20How to implement customer knowledge management (CKM) at Trigo.WARUTE SKULSAKNIMIT
2017-05-24Change management in Thai procurement organization: a case study in a Thai construction company.Kanassanan Jenewattananond
2017-11-22แนวทางในการพัฒนาสมรรถนะของบุคลากรในสายการผลิตเพื่อรองรับการเปลี่ยนแปลงธุรกิจในภาคอุตสาหกรรม กรณีศึกษา : บริษัทโตโยต้า มอเตอร์ ประเทศไทย จำกัด=นพาถวิล โพธิ์สละ
2017-12-17ค่านิยมองค์กรและความผูกพันต่อองค์กรของวิสัญญีพยาบาล รุ่นอายุเจนเนอเรชั่นต่างๆ ในโรงพยาบาลสังกัดมหาวิทยาลัย =CORE VALUES AND ORGANIZATIONAL ENGAGEMENT IN MULTIGENERATIONAL ANESTHETIST NURSE FROM PUBLIC HOSPITAL IN NATIONAL UNIVERSITY.ธารินี บัวสุข
2017-12-17การรับรู้ของนักศึกษาต่อความพร้อมของสถาบันการศึกษาไทยในการเข้าสู่ "ประเทศไทย 4.0" =Perception of collegian to the readiness of Thailand toward “Thailand 4.0”ศิรวิชญ์ วรวณิชชา
2017-06-28กลยุทธ์การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าจากการใช้ Marketing data analysis กรณีศึกษา บริษัท แอ็ดว้านซ์ อุตสาหกรรม จำกัด = Strategy for make a customer relationship by marketing data analysis.ดำรงค์ชัย ศุภธนพัฒน์
2017-12-17การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อประสิทธิภาพในการปฏิบัติงานของนักรังสีการแพทย์ = STUDYING FOR FACTORS OF RADIOLOGICAL TECHNOLOGIST PERFORMANCES.รสรินทร์ วัชรกรัณฑ์
2017-06-28กลยุทธ์การพัฒนาประสิทธิภาพการบริการ แผนกบริการทางด้านเทคนิค กรณีศึกษา: บริษัท เอส.ซี.พี ซิสเท็ม จำกัด = Service development strategy, technical service and support department case study: SCP systems co.,ltd.วรลักษณ์ เสลานนท์
2017-06-28กลยุทธ์ในการลดความผิดพลาดของบุคลากรภายในองค์กร สำหรับธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ กรณีศึกษา: บริษัทวินโปร เอ็นจิเนียร์ จำกัด = Strategies to reduce human error in organization.ธีรุตม์ สุตันตยาวลี