Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 41 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
4
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-11-23
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่สำคัญต่อพฤติกรรมการเปลี่ยนยี่ห้อการซื้อ (Switching brand) ของคอนแทคเลนส์สีประเภทการนำเข้าจากประเทศเกาหลีของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในประเทศไทย =MARKET MIX FACTORS OF KOREA CONTACT LENS WHICH IMPORTANT FOR SWITCHING BRAND IN THAILAND.
ชนิดา รุ่งณรงค์รักษ์
2017-11-23
แนวทางเริ่มต้นพัฒนาช่องทางการตลาดและขายผ่านออนไลน์สำหรับธุรกิจขนมไทย กรณีศึกษาแม่อรุณขนมไทย = Guidelines for channel of distribution and marketing development of online Thai dessert store: A study of Mae-A-Roon Thai dessert store.
กษิดิษฐ์ สุวีรานนท์
2017-11-23
การศึกษาทัศนคติของผู้ใช้บริการรถไฟฟ้า BTS ในเขตกรุงเทพ และปริมณฑล ที่มีต่อสื่อ Transit media ของสินค้าผลิตภัณฑ์ซักผ้า Essence =THE PERCEPTION OF TRANSIT MEDIA OF ESSENCE LAUNDRY PRODUCTS OF THE BTS SKY TRAIN USERS IN BANGKOK AND VICINITY AREA.
ระริน พิเชษฐศิลป์
2017-05-25
การศึกษาความคิดเห็นและพฤติกรรมของกลุ่มนักศึกษา ในการใช้บริการทางการเงินผ่านโทรศัพท์เคลื่อนที่ ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =The study of using mobile payment gateway from female college students in Bangkok and metropolitan area.
ภัทราภรณ์ พรวิริยางกูร
2017-11-23
ความสำคัญของปัจจัยด้านต่างๆ ต่อการเลือกซื้อเก้าอี้นั่งอาบน้ำเพื่อความปลอดภัยสำหรับผู้สูงอายุ
ไมเคิล แวน แซนเทน
2017-11-23
ระดับความน่าสนใจของรูปแบบ Content marketing ในการติดตามแฟนเพจเฟซบุ๊ก แบรนด์สเนลไวท์ของกลุ่มผู้หญิง Gen Y = Consumer interest levels of content marketing VIA facebook fanpage: snail white.
วุฒิกร วัชโรทัย
2017-11-23
การเพิ่มประสิทธิภาพในกระบวนการทำงานของโรงงานน้ำแข็ง กรณีศึกษา: โรงงานน้ำแข็งมหาราช จังหวัดพระนครศรีอยุธยา = productivity improvement in ice factory a case study: Maharat ice factor. Ayutthaya province.
กันตภณ ผู้พัฒน์
2017-02-23
รูปแบบจำลองธุรกิจบ้านพักหลังเกษียณในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = Model business retirement home in Bangkok.
อรปภัสร์ วงศ์รัศมีธรรม
2017-11-23
พฤติกรรมการตอบสนองต่อปัจจัยการสื่อสารทางการตลาด (AIDA model) ต่อการจัดแสดงสินค้าของร้านวิคตอเรียส์ ซีเคร็ท (Victoria's Secret) ในจังหวัดกรุงเทพมหานคร =THE BEHAVIOR OF THE ACCEPTANCE IS MARKETING COMMUNICATION, APPLIED BY AIDA MODEL IS HOW VICTORIA’S SECRET DISPLAY IN BANGKOK
พบยินดี พุดซ้อน
2017-05-25
การศึกษาแรงจูงใจและปัจจัยที่คำนึงถึงเมื่อออกเดินทางท่องเที่ยวภายในประเทศ ของกลุ่มนักศึกษาหญิงในเขตกรุงเทพและปริมณฑล = The study of motivation and factors to consider when marking domestic travel of undergraduate female student in Bangkok and metropolitan area.
ชุตินันท์ ลีละฉายากุล
Discover
Author
1
กษิดิษฐ์ สุวีรานนท์
1
กันตภณ ผู้พัฒน์
1
กานต์มณี สมบูรณ์เหลือ
1
กิตตินันท์ อารยชาติสกุล
1
กิติยา แจ้งสกุล
1
คณุตม์ บุญคุ้มอยู่
1
ชนรรทน์ ทองเพชร
1
ชนิดา รุ่งณรงค์รักษ์
1
ชลิตา พลหาร
1
ชุตินันท์ ลีละฉายากุล
.
next >
Subject
7
นักศึกษาหญิง
4
ส่วนประสมทางการตลาด
3
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
3
ทัศนคติ
2
ข้อมูล
2
ช่องทางออนไลน์
2
ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา
2
พฤติกรรมการบริโภค
2
สื่อสังคมออนไลน์
2
เครื่องสำอาง
.
next >