Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 86 (Search time: 0.094 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-02-24
การศึกษาปัจจัยการพัฒนาองค์กรอย่างยั่งยืนที่มีผลต่อความพึงพอใจของพนักงานและผลสำเร็จขององค์กรที่รับรู้ได้ ตามแนวคิด Honeybee leadership กรณีศึกษาประเภทธุรกิจที่ปรึกษาในเขตกรุงเทพมหานคร =STUDY OF THE FACTORS THAT MAKE THE ORGANIZATIONAL SUSTAINABILITY EFFECTING EMPLOYEE SATISFACTION AND SUSTAINABILITY PERFORMANCE OUTCOMES ACCORDING TO THE HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT OF CONSULTING BUSINESS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA.
กัญญาณัฐ แสนทวีสุข
2019-02-24
ปัจจัยทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจใช้บริการ Airbnb ของประชาชนในกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING DECISION TO USE AIRBNB OF PEOPLE IN BANGKOK.
อนรรฆพร บุรมัธนานนท์
2019-05-19
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมปราศจากน้ำตาลแลคโตสโดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา =STUDYING FACTORS AND VALUES OF LACTOSE-FREE MILK PURCHASING DECISIONS USING MEANS-END APPROACH.
เสริมสกุล ศิริเวชยันต์
2019-05-19
การศึกษาประเมินความพึงพอใจของลูกค้าของศูนย์สัตว์ทดลองแห่งชาติ มหาวิทยาลัยมหิดล =CUSTOMER SATISFACTION SURVEY FOR NATIONAL LABORATORY ANIMAL CENTER, MAHIDOL UNIVERSITY.
ตติยา วรกฤตินัย
2019-02-24
ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของพนักงานสายงานเทคโนโลยีธนาคารกรุงไทย สำนักงานใหญ่ =FACTORS AFFECTING ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN DIVISION OF TECHNOLOGY, KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED HEADQUARTER.
สิทธิศักดิ์ มณีฉาย
2019-05-19
แผนธุรกิจบ้านข้าวหอม ข้าวเกษตรอินทรีย์เพื่อสุขภาพ
วริทธิ์ธร ธนกาญจน์
2019-08-27
การศึกษาการรับรู้และทัศนคติของพนักงานที่มีต่อแนวคิดการทำงานแบบ Agile =THE STUDY OF PERCEPTION AND ATTITUDE OF EMPLOYEE FOR AGILE METHODOLOGY.
ธนกร ยอดทอง
2019-02-21
การศึกษาปัจจัยการพัฒนาองค์กรอย่างยั่งยืนที่มีต่อความพึงพอใจของพนักงานและความสำเร็จขององค์กรที่รับรู้ได้ตามแนวคิด Honeybee Leadership กรณีศึกษาธุรกิจค้าปลีกขนาดใหญ่แห่งหนึ่ง =THE STUDY OF SUSTAINABLE DEVELOMENT FACTORS THAT AFFECT EMPOLYEE’S SASTISFACTION AND SUSTAINABILITY OUTCOME ACCORDING TO HONEYBEE LEADERSHIP CONCEPT CASE STUDY IN THE BIG RETAIL COMPANY
ณัฐณิชา ลีติรัตน์นัยน์
2019-05-19
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์ทุเรียนอบกรอบเพื่อสุขภาพ ตรา "GARRAP"
ผริตา พูนทอง
2019-02-24
การศึกษาประสิทธิภาพในการทำงานจากมุมมองของบุคลากร กลุ่มบริษัท ชัยนันท์ กรณีศึกษา =CASE STUDY OF WORKING EFFICIENCY IN TERM OF CHINANT GROUP EMPLOYEE’S PERCEPTION.
ภานุวัฒน์ มีนชัยนันท์
Discover
Author
1
กสิณ วิต๊ะกุล
1
กัญจน์ฌภัสร์ อัศวเศรษฐาภร
1
กัญญาณัฐ แสนทวีสุข
1
กานต์วศรี บุญหยง
1
จักรพันธ์ วชิระเธียรชัย
1
จิตราพร ก้อนมณี
1
จิตราภรณ์ ศรีถาพร
1
จิรภิญญา จิรไพศาลกุล
1
จุฑาทิพย์ เลิศอาวุธ
1
จุฑามาศ มะไฟหวาน
.
next >
Subject
10
แผนธุรกิจ
8
Honeybee leadership
7
ส่วนประสมทางการตลาด
7
องค์กรยั่งยืน
6
ความพึงพอใจ
5
การทำงาน
4
ทัศนคติ
4
พนักงาน
4
พฤติกรรมการซื้อ
3
กรุงเทพมหานคร
.
next >