Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 81-90 of 708 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
...
6
7
8
9
10
11
12
...
71
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-06-19
ปัจจัยด้านความพึงพอใจของลูกค้า ที่ส่งผลต่อความตั้งใจในการกลับมาใช้บริการซ้ำในร้านเครื่องสำอางออนไลน์ในเขตกรุงเทพฯ และปริมณฑล =THE STUDY OF CUSTOMER SATISFACTION AFFECTS THEIR WILLINGNESS TO COME BACK TO REPEAT THE ONLINE COSMETICS SHOP IN BANGKOK AND ITS VICINITY.
ณิชาภัทร มนเทียรวิเชียรฉาย
2019-02-24
การสร้างและพัฒนาภาพลักษณ์องค์กร (Employee branding) เพื่อจูงใจและรักษาทรัพยากรบุคคลของบริษัทเอ็ทน่า ประกันสุขภาพ (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน)=BUILDING AND DEVELOPING EMPLOYER BRANDING TO ATTRACT AND RETAIN HUMAN RESOURCE IN AETNA HEALTH INSURANCE (THAILAND) PLC.
วิริยาภา พุทธสัมฤทธิ์
2019-08-27
ปัจจัยที่มีผลต่อการพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อสินค้างานหัตถกรรมของนักท่องเที่ยว ในสถานที่ท่องเที่ยว กรณีศึกษาเมืองมัลลิกา ร.ศ. 124 จังหวัดกาญจนบุรี =FACTORS AFFECTING TOURISTS HANDICRAFT PRODUCTS PURCHASING BEHAVIOR AT MALLIKA R.E.124 IN KANCHANABURI PROVINCE.
สุกานดา ถิ่นฐาน
2015-05-08
แผนธุรกิจไอศกรีมอะโวคาโด ตราสินค้า Avocado ice cream factory = Business plan for avocado ice cream factory.
ภัควันต์ วณิชพัฒนากุล
2014-05-13
ทัศนคติการรับรู้ และการมีส่วนในกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมของพนักงานการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย = Attitude, perception, and participation toward corporate social responsibility of employees at electricity generating authority of Thailand.
ปิยาภรณ์ ละอองจันทร์
2020-03-03
แผนธุรกิจชุดย้อมสีทางอิมมูโนวิทยาด้วยความเย็น X-Zell cryoimmunostaining suite
ณัฐนิช ไพจิตร์จินดา
2019-08-27
แผนธุรกิจผลิตภัณฑ์หม้อแปลง LED Driver ตรา "EUChips" =LED DRIVER BUSINESS PLAN OF LIGHTING SOLUTION CO.,LTD.
วสวัตติ์ กิจทวีสินปิติยา
2021-02-24
การศึกษาความสุขในการทำงาน ของพนักงานบริการภาคพื้นดิน ของสายการบินแห่งหนึ่ง =HAPPINESS AT WORK OF GROUND SERVICE OFFICERS OF AN AIRLINE COMPANY.
สิวลี มุ่งสูงเนิน
2019-08-27
การศึกษาทัศนคติของพนักงานในฝ่ายเภสัชกรรม โรงพยาบาลเอกชนแห่งหนึ่ง ต่อการนำระบบจัดยาอัตโนมัติมาใช้ =THE STUDY OF EMPLOYEE ATTITUDE FOR OUTPATIENT PHARMACY AUTOMATION IMPLEMENTATION IN PRIVATE HOSPITAL.
เอกนันท์ กีรติศรัณย์
2019-02-24
การเปลี่ยนแปลงโครงสร้างองค์กรและผลกระทบที่มีต่อพนักงาน: กรณีศึกษาเกี่ยวกับสถาบันการเงินเฉพาะกิจแห่งหนึ่ง =ORGANIZATIONAL STRUCTURE CHANGE AND ITS EFFECTS ON EMPLOYEES: A CASE STUDY OF A SPECIALIZED FINANCIAL INSTITUTION
ภิระเนตร์ วิทยาธนรัตนา
Discover
Author
1
Ailawil Pralongsil
1
Niramon, Osakit
1
กชกานต์ ขาวคำ
1
กชพร ชื่นอุระจิตร
1
กชพรรณ, โชติธรรมโม
1
กนกนภัส, วัชระมณีกุล
1
กนกพร, มโนมัยพันธุ์
1
กนกวรรณ สุวรรณวิชัย
1
กนกอร, วิเศษโวหาร
1
กนกแก้ว ริ้วบำรุง
.
next >
Subject
138
แผนธุรกิจ
46
ความพึงพอใจ
38
กรุงเทพมหานคร
37
ส่วนประสมทางการตลาด
32
Business mangement
27
การตัดสินใจซื้อ
25
ทัศนคติ
18
การตัดสินใจ
17
ความผูกพันต่อองค์กร
14
การทำงาน
.
next >
Date issued
127
2021
102
2022
95
2020
87
2017
86
2019
64
2015
64
2016
50
2018
26
2014
7
2023
.
next >