Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 87 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-05-16
ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันต่อองค์กรของบุคลากรที่ปฏิบัติงานอยู่ใน บริษัท ซากุระโปรดัคส์ (ไทยแลนด์) จำกัด =Factors affecting of organizational employee engagement case study: sakura products (Thailand)., ltd.
ธเนศ เนตรภิญโญ
2017-05-16
การศึกษาพฤติกรรมที่มีผลต่อการเลือกซื้ออาหารคลีนของผู้บริโภควัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Behaviors that affect the decision marking in purchasing clean food for consumers who work in Bangkok.
ชวกร ธรรมสอน
2017-02-23
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าเด็กผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊คของกลุ่มพ่อแม่ผู้ปกครองในประเทศไทย =Factors influencing the purchasing decision of kids clothes product via social media (Facebook) of Parentin Thailand.
พจวรรณ จ้อยทอง
2017-11-23
แผนธุรกิจ พื้นที่เสริมสร้างพัฒนาการด้วยสื่อธรรมชาติ เนเจอร์ ดรากูน
วรัญญู อภิศักดิ์ศิริ
2017-02-23
ปัจจัยที่เกี่ยวกับเทคโนโลยีการเรียนการสอนผ่านโทรศัพท์เคลื่อนที่ (M-Learning) ที่ส่งผลต่อแนวโน้มการตัดสินใจของผู้ปกครองในการเลือกส่งบุตรเข้าเรียนในโรงเรียนระดับประถมและมัธยมศึกษา = The influence of M-learning technology toward parental choice of primary and secondary school.
ธนกร ปั้นทอง
2017-11-22
ความคาดหวังของผู้ใช้บริการกลุ่มเจเนอเรชั่นวาน ที่มีต่อรถโดยสารปรับอากาศ กรณีศึกษา เส้นทางกรุงเทพฯ - ภาคใต้ =EXPECTATION OF GENERATION Y CUSTOMER IN THE AIR CONDITIONED BUS SERVICES : A CASE STUDY OF BANGKOK – SOUTH ROUTE.
ณิชมน รื่นบรรเทิง
2017-02-23
ปัจจัยสู่ความสำเร็จของพันธมิตรเชิงกลยุทธ์ในอุตสาหกรรมรถยนต์ =Key success factors to strategic alliance in automotive industry.
ธนิพงษ์ ไชยกาล
2017-11-22
การศึกษาข้อพิจารณาในการเลือกตัวแทนขนส่งของศูนย์กระจายอะไหล่รถยนต์ในประเทศไทย =
เชาว์ กฤตยากีรณ
2017-11-22
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับความผูกพันธ์ต่อองค์กร: กรณีศึกษาธนาคารเอกชนแห่งหนึ่งในเขตกรุงเทพมหานคร = The factors relating to organizational employee engagement: a case study of employees at private bank in Bangkok.
สาวิตรี คุณวัฒน์บัณฑิต
2017-11-22
การศึกษาการตัดสินใจซื้อถุงมือสำหรับใช้ออกกำลังกาย =The decision to purchase fitness gloves.
ณัฐภาวี รอดจิตต์
Discover
Author
1
กชพร ชื่นอุระจิตร
1
กมลรัตน์ เส็งวงศ์
1
กรผกา ถนอมไทย
1
กรวิภา วรรณแสวง
1
กษมรัตน์ ลือนีย์
1
กิ่งกมล กระจายวงศ์
1
กุสุมา แก้วเพชร
1
ขวัญชนก เทิดไตรสรณ์
1
จารุเดช วุฒิเมธีกุล
1
จิตรทิวัส พรพงษ์อภิสิทธิ์
.
next >
Subject
9
ความผูกพันธ์ต่อองค์กร
6
กรุงเทพมหานคร
6
ส่วนประสมทางการตลาด
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
4
การตัดสินใจ
4
ความผูกพันต่อองค์กร
4
ธุรกิจครอบครัว
4
พฤติกรรมการซื้อ
4
แผนธุรกิจ
.
next >