Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2020-09-21
ทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภค ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อประกันชีวิตผ่านช่องทางออนไลน์ =ATTITUDE AND BEHAVIOR OF CONSUMERS TOWARDS DECISION MAKING FOR BUYING LIFE INSURANCE PRODUCTS THROUGH ONLINE DISTRIBUTION CHANNEL.
จุฑารัตน์ บุญกล่ำ
2021-09-09
นิยายออนไลน์ ช่องทางเลือกของนักอ่าน หรือทางรอดของนักเขียน
นฤภร, ปู่แตงอ่อน
2016-05-18
การศึกษาปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าประเภทเสื้อผ้าผู้หญิงผ่านสื่อสังคมออนไลน์ประเภทอินสตาแกรมของประชากรเพศหญิงในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of factors which influence behavior of women in Bangkok in buying women clothes via social media called Instagram.
อัฐภิญญา ปุณณมากุล
2017-11-23
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทผลิตภัณฑ์ดูแลผิวหน้า (Skin care) ผ่านสื่อสังคมออนไลน์ของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y ในกรุงเทพมหานคร =FACTORS AFFECTING PURCHASE DECISIONS OF SKINCARE PRODUCTS MADE THROUGH ONLINE APPROACH OF CONSUMER IN GENERATION Y IN BANGKOK.
นนทณัฐ เกตุภาพ
2015-12-20
การศึกษาเพื่อรวบรวมความคิดเห็นคำว่า เน็ตไอดอล ของกลุ่มผู้ใช้งานอินเตอร์เน็ต = The study of accumulating user's opinions of the word "net idol"
พัชราภรณ์ ศุภเศรษฐศิริ
2020-10-14
การศึกษาผลกระทบของ Social Media ต่ออุตสาหกรรมค้าปลีก กรณีศึกษาจากย่านการค้าแห่งหนึ่ง
ศรุตน์, อมรชัยนนท์
2017-11-23
ระดับความน่าสนใจของรูปแบบ Content marketing ในการติดตามแฟนเพจเฟซบุ๊ก แบรนด์สเนลไวท์ของกลุ่มผู้หญิง Gen Y = Consumer interest levels of content marketing VIA facebook fanpage: snail white.
วุฒิกร วัชโรทัย
2022-07-30
ดราม่าการเปลี่ยนสถานภาพของผู้ส่งสารจากพระสงฆ์มาเป็นฆราวาส กรณีศึกษา ไพรวัลย์ วรรณบุตร
กัณทิชา, พูนจาตุภัทร
2016-05-18
การศึกษาการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางที่มีส่วนผสมของสมุนไพร (Herbal cosmetic) ผ่านเครือข่ายสังคมค้าขายออนไลน์ของกลุ่มผู้ใช้บริการบนเฟสบุ๊กในเขตกรุงเทพมหานคร = The study of herbal cosmetic purchasing decision on social commerce of people in the Bangkok area that has only facebook.
พรพรรณ จิตร์สดชื่น
Discover
Author
1
กัณทิชา, พูนจาตุภัทร
1
จุฑารัตน์ บุญกล่ำ
1
นนทณัฐ เกตุภาพ
1
นฤภร, ปู่แตงอ่อน
1
พรพรรณ จิตร์สดชื่น
1
พัชราภรณ์ ศุภเศรษฐศิริ
1
วุฒิกร วัชโรทัย
1
ศรุตน์, อมรชัยนนท์
1
อัฐภิญญา ปุณณมากุล
Subject
1
เจเนอเรชั่นวาย
1
เน็ตไอดอล
.
< previous
Date issued
2
2016
2
2017
2
2020
1
2015
1
2021
1
2022