Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 101-110 of 479 (Search time: 0.094 seconds).
previous
1
...
8
9
10
11
12
13
14
...
48
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-05-14
การศึกษาทัศนคติของผู้ผลิตรถจักรยานยนต์ต่อการลงทุนในอุตสาหกรรมรถจักรยานยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย =THE ATTITUDE OF A MOTORCYCLE MANUFACTURER TOWARDS THE INVESTMENT IN THE ELECTRIC MOTORCYCLE INDUSTRY IN THAILAND.
ศุภิสรา เศรษฐกร
2019-05-14
การศึกษาการยอมรัับรถยนต์ไฟฟ้าในประเทศไทย =A STUDY OF TECHNOLOGY ADOPTION ON ELECTRIC VEHICLE IN THAILAND.
สรุจเทพ เผื่อนงูเหลือม
2016-05-17
กลยุทธ์การสร้างพันธมิตรในการจัดหาวัตถุดิบ กรณีศึกษา: บริษัท เซเม็กซ์ (ประเทศไทย) จำกัด = Strategies and business alliance for raw material : Case study of cemex (Thailand) co.,ltd.
ธเนศน์ ชัยศิริมงคลวิช
2021-03-20
ปัจจัยที่ส่งผลกระทบต่อความตั้งใจซื้อ ความพึงพอใจ และการบอกต่อ ของผู้บริโภคในการซื้อเสื้อผ้าออนไลน์ผ่านการไลฟ์ (LIVE) =FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTION SATISFACTION AND WORD OF MOUTH OF CONSUMER THROUGH LIVE ONLINE.
ยุทธการ พันเทศ
2016-12-15
กลยุทธ์การพัฒนาผลิตภัณฑ์ในอุตสาหกรรมสารเคมีเคลือบหนัง =Development product strategies for PVC leather industry.
ราชวัชร บุญชัยวัฒนโชติ
2014-07-28
กลยุทธ์การปรับปรุงกระบวนการผลิตของอุตสาหกรรมรับจ้างผลิตยา
ศราวุฒิ ตันติชัยวนิช
2018-05-18
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการโมบายแบงค์กิ้ง MyMo by GSB = Factors affecting the satisfaction of mobile banking services (MyMo by GSB).
ปัญจรัตน์ สุนทรส
2018-05-21
กลยุทธ์ในการเพิ่มปริมาณการใช้จ่ายผ่านบัตรเครดิตโดยใช้ Social media marketing กรณีศึกษา บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) =INCREASE OF CREDIT CARD SPENDING STRATEGY VIA SOCIAL MEDIA MARKETING.
ณัฐกานต์ คุนุผกาพันธ์
2016-12-16
กลยุทธ์การศึกษาความต้องการและสร้างความเข้าใจของตลาด เพื่อขยายฐานลูกค้าใหม่สำหรับผลิตภัณฑ์อีพิเซอรอล กรณีศึกษา: บริษัท วีนิไทย จำกัด (มหาชน) =Strategies to study demand and create understanding of the market to expand new customers for epicerol: case study of Vinythai public co.,ltd.
ณัฐวัชร์ อาจปักษา
2020-12-04
ทัศนคติต่อโครงการ "Everyday Say No To Plastic Bags" การงดแจกถุงพลาสติกหูหิ้ว ประเภทใช้ครั้งเดียวทิ้งจากห้างสรรพสินค้า ซูเปอร์มาร์เก็ต และร้านสะดวกซื้อ =ATTITUDE TOWARDS THE CAMPAIGN “EVERYDAY SAY NO TO PLASTIC BAGS”: NO SINGLE-USE PLASTIC BAGS PROVIDED BY DEPARTMENT STORE, SUPERMARKET AND CONVENIENCE STORE.
วรรณลักษณ์ นกพึ่งพุ่ม
Discover
Author
1
Yan Peifei
1
กชกร, รักชม
1
กชพรรณ แก้วภูมิแห่
1
กนกกร, วงศ์บุญมี
1
กนกทิพย์ รัตนธนาเสฏฐ์
1
กมลรส อรรถกมล
1
กมลวรรณ ชูเมือง
1
กรรณรัตน์ นิ่มสุวรรณ์
1
กรรณิการ์ วัชโรทยาน
1
กรฤทธิ์ แสงเดช
.
next >
Subject
34
ความพึงพอใจ
33
การเพิ่มยอดขาย
27
กลยุทธ์
25
Management and Strategy
15
การแข่งขัน
14
นวัตกรรม
12
อุตสาหกรรม
11
คุณภาพการบริการ
9
COVID-19
9
Generation Y
.
next >
Date issued
52
2500 - 2567
427
2014 - 2099