Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.125 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-04-28
กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดผลิตภัณฑ์ประเภทเงินฝาก กรณีศึกษา ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share for deposits product type case study of Kasikorn bank public limited company.
เตชธรรม วัศรากิจกุล
2015-04-28
กลยุทธ์การเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดด้านการเงินให้สินเชื่อ กรณีศึกษา ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน) = Strategy to increase market share in loans case study: Tisco bank public company limited.
สมปรารถนา ศิลปวาณิชย์
2014-07-28
กลยุทธ์การแก้วิกฤติหลังการเรียกคืนผลิตภัณฑ์และรักษาส่วนแบ่งทางการตลาด บริษัท ดูเม็กซ์ จำกัด = Strategy to reduce resolve product recalling crisis and to maintain the Dumex market share.
นิทัชชา ปานสวัสดิ์
2016-05-17
แนวทางในการรักษาสัดส่วนของภาวะผู้นำตลาดของบริษัท โตโยต้า มอเตอร์ ประเทศไทย จำกัด = Strategy to maintain Toyota motor Thailand automotive industry's lead in market share.
สุทธิชา จิตตานนท์
2016-05-17
กลยุทธ์ในการเพิ่มยอดขายเพื่อเพิ่มส่วนแบ่งทางการตลาดและสร้างความสามารถทางการแข่งขันในตลาดผลิตภัณฑ์ดูแลรักษาแผลเป็น = Strategies to increase sales in order to have more market share and competitiveness advantages for scar management.
สุภัทรา บุญพร
2015-04-28
กลยุทธ์เพื่อการรักษาส่วนแบ่งการตลาดรถบรรทุกในเขต 5 จังหวัดภาคใต้ตอนล่าง กรณีศึกษา บริษัท พีซีเอ็ม จำกัด = The study of strategy of maintain market share of truck in five southern provinces case study : PCM company limited.
มัลธิกา เหมอังกูร
2014-07-28
แนวทางการปรับตัวด้านกลยุทธ์เพื่อเพิ่มขีดความสามารถในการแข่งขันของธุรกิจเซอร์วิสอพาร์ทเม้นท์ = Adaptive approach for strategy to increase the competitiveness of the business of serviced apartment.
โสภณ ลาภผลพูนสวัสดิ์
2015-01-21
กลยุทธ์เพื่อการรักษาส่วนแบ่งการตลาด กรณีศึกษา บริษัท แอดวานซ์ อินโฟร์ เซอร์วิส จำกัด (มหาชน) = The study of strategy of maintain market share in advance info service public company limited.
อภินันท์ ปราการชัยนาคร
Discover
Author
1
นิทัชชา ปานสวัสดิ์
1
มัลธิกา เหมอังกูร
1
สมปรารถนา ศิลปวาณิชย์
1
สุทธิชา จิตตานนท์
1
สุภัทรา บุญพร
1
อภินันท์ ปราการชัยนาคร
1
เตชธรรม วัศรากิจกุล
1
โสภณ ลาภผลพูนสวัสดิ์
Subject
2
Management and Strategy
1
กลยุทธ์
1
การเพิ่มยอดขาย
1
ดูเม็กซ์
1
ธนาคาร ทิสโก้ จำกัด (มหาชน)
1
ธนาคารกสิกรไทย
1
บริษัท พีซีเอ็ม จำกัด
1
บริษัท โตโยต้า มอเตอร์ (ประเทศไทย...
1
ผลิตภัณฑ์รักษาแผลเป็น
1
รถบรรทุก
.
next >
Date issued
4
2015
2
2014
2
2016
Has File(s)
6
true
2
false
.
next >