Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.032 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-12-18
การบริหารลูกค้าสัมพันธ์มีผลต่อความภักดีต่อการใช้บริการห้างสรรพสินค้ากรณีศึกษาห้างสรรสินค้าแห่งหนึ่ง
ชัชญาภา ศักดิ์ศรี
2018-06-19
การศึกษาการมีส่วนร่วมของพนักงานฝ่ายขายและการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ในการดำเนินการเปลี่ยนแปลงโครงสร้างองค์กรของสถาบันสอนภาษาอังกฤษแห่งหนึ่ง = THE STUDY OF EMPLOYEE PARTICIPATION DURING THE ORGANIZATIONAL CHANGE PROCESS IN A LANGUAGE INSTITUTE.
ชนิดา สุขลิ้ม
2017-12-17
ปัจจัยด้านทัศนคติของพนักงานต่องานบริการในช่วง Generation Y ที่ส่งผลต่อมุมมองและระดับการให้บริการของพนักงานสนับสนุนการแพทย์ฝ่ายบริการลูกค้าสัมพันธ์ภายในโรงพยาบาลเอกชนแห่งหนึ่ง =Attitude factors of Generation Y employees that affect the view and level of service of medical support staff at a specific private hospital.
ภูริศร์ สุขพณิชนันท์
2014-07-28
การศึกษาเพื่อพัฒนาระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ (Customer relation management) กรณีศึกษา: บริษัท บารามีซี่ จำกัด = Study to develop customer relation management system.
ธัญญ์ฐิตา สินชัยชูเกียรติ
2020-11-25
การศึกษาการนำเทคโนโลยีและการบริหารความสัมพันธ์กับลูกค้ามาใช้ในธุรกิจโรงพยาบาลให้มีประสิทธิภาพ โดยสอดคล้องกับการจัดการเชิงกลยุทธ์ดิจิทัล =A STUDY OF TECHNOLOGICAL IMPLEMENTATION AND CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IN HOSPITAL INDUSTRY IN ACCORDANCE WITH THE DIGITAL STRATEGY.
ธนะชัย ตันดุลยเสรี
2017-06-28
กลยุทธ์การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้าจากการใช้ Marketing data analysis กรณีศึกษา บริษัท แอ็ดว้านซ์ อุตสาหกรรม จำกัด = Strategy for make a customer relationship by marketing data analysis.
ดำรงค์ชัย ศุภธนพัฒน์
2017-05-16
การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อการกำหนดกลยุทธ์การจัดการความสัมพันธ์ลูกค้า กรณีศึกษาสายการบินไทยสมายล์ =The study factors that affects to define customer relationship management strategy of Thai smile airway co., ltd.
ชนกพร กลิ่นโสภณ
2014-12-14
แนวทางการพัฒนาระบบการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ทรู คอร์เปอเรชั่นจำกัด = Development of customer relationship management.
ณัฐวดี บุญใหญ่
Discover
Author
1
ชนกพร กลิ่นโสภณ
1
ชนิดา สุขลิ้ม
1
ชัชญาภา ศักดิ์ศรี
1
ณัฐวดี บุญใหญ่
1
ดำรงค์ชัย ศุภธนพัฒน์
1
ธนะชัย ตันดุลยเสรี
1
ธัญญ์ฐิตา สินชัยชูเกียรติ
1
ภูริศร์ สุขพณิชนันท์
Subject
3
การจัดการธุรกิจ
2
การจัดการและกลยุทธ์
2
การตลาด
2
การบริหาร
2
ความสัมพันธ์
1
Marketing
1
Marketing Data Analysis
1
กลยุทธ์ดิจิทัล
1
การบริการ
1
การพัฒนา
.
next >
Date issued
3
2017
2
2014
2
2018
1
2020
Has File(s)
8
true