Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 111-120 of 498 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-05-17การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ของธุรกิจขนมทานเล่นทางเลือกกราโนล่า ภายใต้แบรนด์ "GoodDay. Artisan Sanck"ยุทธนา กาญจนภิญพงศ์
2016-11-16The explorative of consumer behavior in luxuary home decorative products.Arahun Aussawasaranee
2016-10-21การศึกษาความเป็นไปได้ในการเข้าสู่ตลาดของธุรกิจขนมไทยสดเพื่อเป็นของฝากและส่งออก "PIHNA"พรเพ็ญ ลีลาสุขสวัสดิ์
2016-05-18การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ของธุรกิจผลิตภัณฑ์แต่งผม Santa hair building fiderศิริพิชญ์ เจนเจริญวงศ์
2016-01-14A comparison of Thai female consumer behavior toward online shopping for beauty accessories between different age groups.Sirinud Netprasom
2016-04-18Honeybee leadership sustainability leadership: statistical evidence in airline industry.Parichat Sinsongsuk
2016-05-18การศึกษาโอกาสและความเป็นไปได้ทางการเงินของธุรกิจการบริการรับแจกสินค้าตัวอย่างทางไปรษณีย์ ภายใต้แบรนด์ " Addbox"วรกร วราธรธนกุล
2016-05-26The effect of online travel review on tourists'attitude toward destination and travel intention among Thai fully independent travellers (FITs).Yanin Srathongnoi
2016-05-26Premiumization for commodity product: Value creation for packaged jasmine rice.Sukiet Kittitammachote
2016-01-14ผลกระทบการขึ้นเครื่องหมายไม่ได้รับใบสำคัญแสดงสิทธิต่อราคาและปริมาณการซื้อขายของหลักทรัพย์ซึ่งจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = The impact of excluding warrant date on stock prices and trading volume which is listed on the set.สุดารัตน์ ธีราโมกข์