Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 4701-4710 of 4748 (Search time: 0.125 seconds).
previous
1
...
468
469
470
471
472
473
474
...
475
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2022-06-16
แรงจูงใจที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าประเภทผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร ผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-commerce) ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร
ณัฐนรี ดิษฐาน
2021-09-16
แผนการตลาดธุรกิจร้าน Pet Care Center ในพื้นที่จังหวัดอุตรดิตถ์
ธรรพ์ณธร โพธินัย
2021-12-02
ความสัมพันธ์ระหว่างแพทย์ผู้เชี่ยวชาญด้านศัลยกรรมกับผู้แทนยาในโรงพยาบาลพระมงกุฎเกล้า
พัชรพร รัตนเสริมทรัพย์
2017
FACTORS THAT AFFECT THAI EMPLOYEE’ INTEREST IN TRAINING PROGRAM
Lalitvadee Raungrungsom
2022-03-30
ศักยภาพทางการค้าและโอกาสทางการตลาดการส่งออกผลิตภัณฑ์หมอนและที่นอนยางพาราไทยในตลาดต่างประเทศที่สำคัญ (กรณีศึกษา ญี่ปุ่น กัมพูชา และเวียดนาม)
เมลนี รัตนะอาษา
2023
RELATIVE VALUATION OF DUSIT THANI
Chirakitti Navisthrira
2023
ITALIAN GELATO IN THAILAND: SUCCESS STORIES AND FACTORS INFLUENCING CONSUMERS TO PURCHASE ARTISANAL GELATO
Edoardo Roveda
2023
LUXURY BRAND CONSUMPTION OF THAILAND’S YOUNGER GENERATION: TRENDS, PERCEPTION, AND INFLUENCING FACTORS
Sai moung, Sai
2023
NON-MONETARY INCENTIVES THAT MOTIVATE EMPLOYEES TO STAY LOYAL TO SME COMPANIES IN THAILAND
Kirati Chaowanaphanit
2023
MUTELU’S PHENOMENON: IS THE TRAVEL MOTIVATION OF THAIS INFLUENCED BY THEIR BELIEFS AND FAITH?
Nannapat Ramneeyanon
Discover
Author
1
ACHIRAYA EUAPAIBOONRAT
1
Achitdej Archapairoj
1
Adisa Nuamaneemongkol
1
Aganit Choolam
1
Ailawil Pralongsil
1
Akaradesh Chootrakool
1
Akkaphon, Chitrungruangchai
1
Akkarin, Thaiudom
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
.
next >
Subject
751
การจัดการธุรกิจ
700
การตลาด
490
การจัดการและกลยุทธ์
466
Marketing and Management
409
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
409
แผนธุรกิจ
342
Entrepreneurship Management
268
การเงิน
237
General Management
180
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
.
next >
Date issued
643
2021
613
2020
553
2018
537
2015
498
2016
477
2017
458
2022
433
2019
411
2014
125
2023
.
next >
Has File(s)
4353
true
395
false
.
next >