Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4701-4710 of 4748 (Search time: 0.125 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-06-16แรงจูงใจที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าประเภทผลิตภัณฑ์เสริมอาหาร ผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-commerce) ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานครณัฐนรี ดิษฐาน
2021-09-16แผนการตลาดธุรกิจร้าน Pet Care Center ในพื้นที่จังหวัดอุตรดิตถ์ธรรพ์ณธร โพธินัย
2021-12-02ความสัมพันธ์ระหว่างแพทย์ผู้เชี่ยวชาญด้านศัลยกรรมกับผู้แทนยาในโรงพยาบาลพระมงกุฎเกล้าพัชรพร รัตนเสริมทรัพย์
2017FACTORS THAT AFFECT THAI EMPLOYEE’ INTEREST IN TRAINING PROGRAMLalitvadee Raungrungsom
2022-03-30ศักยภาพทางการค้าและโอกาสทางการตลาดการส่งออกผลิตภัณฑ์หมอนและที่นอนยางพาราไทยในตลาดต่างประเทศที่สำคัญ (กรณีศึกษา ญี่ปุ่น กัมพูชา และเวียดนาม)เมลนี รัตนะอาษา
2023RELATIVE VALUATION OF DUSIT THANIChirakitti Navisthrira
2023ITALIAN GELATO IN THAILAND: SUCCESS STORIES AND FACTORS INFLUENCING CONSUMERS TO PURCHASE ARTISANAL GELATOEdoardo Roveda
2023LUXURY BRAND CONSUMPTION OF THAILAND’S YOUNGER GENERATION: TRENDS, PERCEPTION, AND INFLUENCING FACTORSSai moung, Sai
2023NON-MONETARY INCENTIVES THAT MOTIVATE EMPLOYEES TO STAY LOYAL TO SME COMPANIES IN THAILANDKirati Chaowanaphanit
2023MUTELU’S PHENOMENON: IS THE TRAVEL MOTIVATION OF THAIS INFLUENCED BY THEIR BELIEFS AND FAITH?Nannapat Ramneeyanon