Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 82 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-11-16
การตัดสินใจซื้อสินค้าจากวีดิทัศน์โฆษณาบนเฟสบุ๊ค =The decision of buying products through video advertising on facebook.
ธนาภรณ์ เกริกอาชาชัย
2016-05-30
การศึกษาความคาดหวังของคุณแม่ยุคใหม่ ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล ที่เลือกซื้ออาหารปรุงสุกสำเร็จรูปสำหรับเด็กเล็ก ที่มีบริการจัดส่ง = To study expectation of new generation mother to choose the ready to eat food product for children in Bangkok.
ธณัฐดา ธาระศรันธร
2016-05-18
การศึกษาปัจจัยและพฤติกรรมที่มีอิทธิพลต่อการซื้อรองเท้าแฟชั่นบนเครือข่ายสังคมออนไลน์ของกลุ่มคน Gen Y ในเขตกรุงเทพมหานคร = A study of Thai consumers' behavior gen Y in Bangkok and other factors influencing the buying behavior of fashion shoes via social network.
สิทธา เทวาประดับ
2016-05-18
การศึกษาเรื่องประสิทธิภาพของช่องทางประเภท Facebook และ Online booking agent ที่มีต่อยอดขายของธุรกิจโรงแรมประเภทโฮสเทลโดยการวิจัยเชิงคุณภาพ = Channel effectiveness of hostel business between facebook and online booking agent.
สุอาภา ศิริรัตน์
2016-05-30
ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อนาฬิกาข้อมือหรูของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =Factors effected on luxury watch selection of the consumers in Bangkok.
สหพล เจนธนสาร
2016-05-18
อิทธิพลของการสื่อสารแบบปากต่อปาก (Word of mouth) บน Facebook ที่มีต่อการตัดสินใจเลือกโรงแรมและที่พักของผู้บริโภคกลุ่ม Gen Y= The influence of electronic word of mouth (E-wom) on facebook to marking the decision for hotel booking.
สายวรุณ ศรีรุ้ง
2016-05-18
การศึกษาอิทธิพลของเว็บไซต์ Youtube ที่มีต่อการ Download เพลงบนแอพลิเคชั่น Music streaming = The study of the influence of youtube that affect music download on music streaming.
ชญานนท์ รักเรียน
2016-05-18
แนวทางการจ้างงานกับผู้ประกอบอาชีพรับจ้างอิสระ (Freelance) ในอุตสาหกรรมโฆษณาดิจิทัล (Digital advertising agency)
สุธัม ธรรมวงศ์
2016-08-17
อิทธิพลของความคลั่งไคล้ศิลปินเกาหลีที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าที่มีความเกี่ยวพันต่ำ = Influence of Korean artists worship on low-involvement product purchasing behavior.
สุธารดี ศรีสวัสดิ์
2016-05-30
พฤติกรรมการเลือกหาที่พักหัวหินของนักท่องเที่ยวในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลผ่านสื่อออนไลน์ = The behavior of tourists's accommodation selection in Huahin among Bangkok and vicinity users via social media.
ปภัทวรินทร์ ชนะภัย
Discover
Author
1
กนกวรรณ อรมัย
1
กรกช นาคชำนาญ
1
กรภัทร ปัทมบริสุทธิ์
1
กรองจิตต์ คงทอง
1
กฤตยา จตุจินดา
1
กฤษฎา เหล็กเพ็ชร์
1
กุลยา มากคง
1
ฉัตร์ฐิตา วิริยนิธิเจริญ
1
ชญานนท์ รักเรียน
1
ชญานิษฐ์ นวนพรัตน์สกุล
.
next >
Subject
10
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
8
ทัศนคติ
7
กรุงเทพมหานคร
6
พฤติกรรมการซื้อ
6
อินสตาแกรม
6
เจเนอเรชั่นวาย
5
การตัดสินใจซื้อ
5
พฤติกรรมการบริโภค
4
พฤติกรรมผู้บริโภค
4
แฟชัน
.
next >