Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 4281-4290 of 4353 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
...
426
427
428
429
430
431
432
...
436
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Online trend for shopping behavior and marketing mechanic in Thailand's fashion clothing industry
Kanokkorn Chuprapawan
2023
THE INFLUENCE OF E-MARKETING ELEMENTS AND PURCHASING INTENTION TOWARDS ONLINE FOOD DELIVERY IN BANGKOK
Gorragod Gimpao
2023
COMPREHENSIVE HEALTH SERVICES FOR SEXUAL PROBLEM IN THAI ADOLESCENTS AND YOUNG ADULTS
Sisrimas Suwanwijit
2023
DISCOUNTED CASH FLOW VALUATION OF ASIANS ALLIANCE INTERNATIONAL (AAI)
Saksit Tuntaha
2023
The factors that influence student's intention to enroll English courses at vocational schools in Chonburi.
Anupab Pimpakorn
2022-11-20
ทัศนคติและพฤติกรรมความตั้งใจซื้อและบริโภคเครื่องดื่มโซจู ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
นพพล เตชะเทียมจันทร์
2021-09-09
การศึกษาความแตกต่างของทัศนคติ พฤติกรรมการซื้อ และข้อพิจารณาในการตัดสินใจซื้อสินค้าบนช่องทางออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นเอ็กซ์และเจเนอเรชั่นวาย
ณัฐนรี นุตเดชานันท์
2022-09-23
แผนธุรกิจสำหรับผลิตภัณฑ์เสริมอาหารโปรตีนจากไข่ผำในรูปแบบผงแบรนด์ “W-Prime”
ณัฐนรี อินตา
2022-09-19
การศึกษาความผูกพันขององค์กรในกลุ่มวิศวกรการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย ในช่วงที่มีการทำงานจากที่พักอาศัย
คริสตจักร พูนทรัพย์ทวีกิจ
2021-12-04
ปัจจัยด้านภาพลักษณ์ ความไว้วางใจ และคุณภาพสินค้าที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อซ้ำ ของผู้บริโภคสินค้ากูลิโกะในเขตกรุงเทพมหานคร
ธีรพัฒน์ เอี่ยมละออ
Discover
Author
1
ACHIRAYA EUAPAIBOONRAT
1
Achitdej Archapairoj
1
Adisa Nuamaneemongkol
1
Aganit Choolam
1
Ailawil Pralongsil
1
Akaradesh Chootrakool
1
Akkaphon, Chitrungruangchai
1
Akkarin, Thaiudom
1
Akradech Chetchutithorn
1
Aksorn Padungkiatsakul
.
next >
Subject
708
การจัดการธุรกิจ
625
การตลาด
451
Marketing and Management
427
การจัดการและกลยุทธ์
383
แผนธุรกิจ
361
ภาวะผู้ประกอบการและนวัตกรรม
317
Entrepreneurship Management
244
การเงิน
229
General Management
175
ทุนมนุษย์และการจัดการองค์กร
.
next >
Date issued
613
2021
572
2020
486
2018
479
2015
474
2016
458
2022
419
2017
380
2014
347
2019
125
2023
.
next >