Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Browsing by Subject Business mangement
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 45
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2019-08-07
Analysis of the factors that affect parents' satisfaction in choosing music school for their children.
Tanchanid Srisompetch
2015-01-20
Arbitrage opportunities discovery in Thailand's spot and futures market: pair trading strategy from threshold co-integration model.
Surasak Choedpasuporn
2019-06-10
Building Thai automotive parts and components manufacturer's competitiveness through localization strategies.
Atitep Srikongsri
2016-05-26
children's product preference regarding to product packaging elements relation to individual characteristics.
Palita U-prasitwong
2014-05-13
กรณีศึกษา: โรงงานทอผ้าขาวม้ายิ่งเจริญ การอยู่รอดของโรงงานทอผ้าขาวม้าในยุคปัจจุบัน = Case study: Yingcharoen weaving factory, the survival of Thai loincloth Weaving factory in modern time.
ณัชชา ศุภภัทรานนท์
2015-12-15
กลยุทธ์การปรับตัวเพื่อการแข่งขันกับคู่แข่งใหม่: กรณีศึกษาร้านอาหาร Lyon French cuisine restaurant ถ.ร่วมฤดี 2 = Strategy adjustment to outdo new business competitors case study: Lyon French cuisine restaurant .
ปุณญาภา ปานนพภา
2014-05-13
การขยายขอบเขตผู้ใช้บริการสินเชื่อเช่าซื้อรถยนต์เพื่อการพาณิชย์ด้วยความหลากหลายของรูปแบบสินเชื่อเช่าซื้อในจังหวัดหนึ่งของภาคตะวันออกเฉียงเหนือ = Expansion service of auto leasing with the variety of financial program for commercial vehicle in the north eastern province.
นิมิต พินิตเนติชัย
2014-07-10
การวิเคราะห์ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยการสร้างการรับรู้คุณค่า ความพึงพอใจ และความจงรักภักดีของลูกค้าผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางระดับพรีเมี่ยมในเขตกรุงเทพมหานคร = The relationship analysis between perceived value building factors , satisfaction and loyalty of premium cosmetic product of customer in Bangkok.
ณัฐกานต์ ศรีรัตนธรรม
2014-05-13
การศึกษาปัจจัยและคุณค่าที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ชุดชั้นในสตรีสำหรับสตรีมีครรภ์โดยการประยุกต์ใช้ทฤษฎีลำดับขั้นทางจิตวิทยา = Applying the mean-end chains theory to explore pregnancy purchasing decision on nursing bras.
ณัฐธิดา โชติวิทยพร
2014-05-13
การศึกษาผลกระทบจากการขยายตัวของกรุงเทพมหานครที่ส่งผลต่อการลดลงของสถานีบริการน้ำมันเชื้อเพลิง = Urbanization in Bangkok metropolitan effect to reduction of petroleum service station.
ไพริน โอษฐ์ศิริยานนท์
2014-05-13
การศึกษาแนวทางการทดแทนแรงงานของอู่ต่อเรือในช่วงฤดูกาลเก็บเกี่ยวข้าว กรณีศึกษาอู่ต่อเรือตัวอย่าง = A study on labour substitution of the dock during harvest season case study sample dock.
ปริศนา จันทรารมย์
2014-05-13
การศึกษาแนวทางส่งเสริมการเปิดบัญชีซื้อขายหลักทรัพย์เพื่อการออม และลงทุนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = Education of how to encourage for opening stock trading account in order to saving & investment in Stock exchange of Thailand.
สุรวิช ยิ่งสิทธิสวัสดิ์
2015-03-03
ความคาดหวังและปัจจัยของผู้บริโภคที่มีผลต่อการเลือกสมัครและเลือกใช้บริการบัตรเครดิตธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร = EXPECTATIONS AND THE FACTORS OF CONSUMER THAT INFLUENCE THE SELECTION OF CANDIDATES AND A CREDIT CARD OF BANGKOK BANK PCL
พลพงศ์ ทิพยมาศโกมล
2014-05-13
ทัศนคติ แรงจูงใจ ความรู้และการมีส่วนร่วมของพนักงาน บริษัทท่าอากาศยานไทย จำกัด (มหาชน) (ทอท.) ต่อแผนวิสาหกจ ทอท. ฉบับที่ 3 (ปีงบประมาณ 2553-2557)
ชญานิศ เฉลียวบุญ
2014-05-13
ทัศนคติการรับรู้ และการมีส่วนในกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมของพนักงานการไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย = Attitude, perception, and participation toward corporate social responsibility of employees at electricity generating authority of Thailand.
ปิยาภรณ์ ละอองจันทร์
2015-05-08
ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อ SME โฆษณาประชาสัมพันธ์ = Consumer attitudes toward SME advertising.
ลลิตา ศิริสมบูรณ์
2014-05-13
ปัจจัยด้านความผูกพันและค่าตอบแทนจากองค์กรกรณีศึกษาพนักงานบริษัท ดีเคเอสเอช (ประเทศไทย) จำกัด หน่วยธุรกิจผลิตภัณฑ์เพื่อสุขภาพ = Key factors on relations and benefit from organization. case study: DKSH (Thailand) limited business unit healthcare.
สุพัตรา ฉัตรชัยโสภณ
2014-05-13
ปัจจัยที่ทำให้ผู้ปฏิบัติงานในส่วนของงานสารสนเทศ มีความผูกพันต่อองค์กร = Factors that make information and communication technology officers have good relationship with the organization.
ทรงฤทธิ์ คงสวัสดิ์
2014-05-13
ปัจจัยที่มีต่อการเลือกซื้อเบียร์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร: Factors that affect consumer buying beer in Bangkok.
สุภัสรา สุทธิกุลสมบัติ
2014-05-13
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์อาหารเสริมลดน้ำหนักประเภทลดความอยากอาหารของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting purchase of weight loss supplements to reduce appetite of consumers in Bangkok
ณัฐรดา พุทธสุวรรณ