Browsing by Subject E-commerce

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 26 of 27 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022-09-04FACTORS AFFECTING THE USE OF ORGANIC PRODUCTS WITH MOBILE APPLICATION: THE CASE OF THAI CONSUMERSDu, Matichai
2016-05-26Factors influencing Thai consumers to shop on online retailing website in Thailand.Songporn Jittarapatamapong
2017-01-12Factors influencing the success of small/medium business through social commerce.Grace Vongchavalitkul
2016-05-26Factors that influence buying desire on fashion clothing on Instagram.Rinrada Rattanakhunchai
2019-08-10How small scale media services can increase its business opportunities through understanding the psychology of small scale e-commerce retailers.Sutthinan Ampornchatchawan
2019-06-24How to increase conversion rate of e-commerce sites.Songpon Tantiphongphairoj
2018-11-27Influence factors toward consuming and selling on C2C e-marketplace of Thailand C2C sellers.Pawat Athichitsakul
2017-01-11Key success factors for E-commerce entrepreneur who want to start their business in Thailand.Nondtawat Prapasawas
2019-06-24Omni-channel: the sustainable e-commerce trend in Thailand.Kochaphan Chingwatanasate
2015-05-07Selecting payment options for e-commerce business in Thailand.Nares Roungrojkarnranan
2019-08-27Social network influencers: the impact towards online apparel retailers on Instagram.Thipparat Chiewcharnsuwan
2017-11-20Thai customers loyalty in online clothes shopping.Pawatpong Thongjaroen
2021-01-28THE E-BUSINESS READINESS ASSESSMENT: THE CASE OF THAI-SMES IN THE FOOD PROCESSING INDUSTRY.NATTAMON SIRIPAKARN
2017-11-20The factors influencing clothing purchase of Thai customer.Phattharaphong Akapop
2018-12-17The study of factors influencing Chinese E-commerce adoption by SMSs in Thailand.Qiurui Chen
2020-03-02What factors drive the repurchase intention to buy your online products in Thailand?Nuttiya Akaraboonlertyot
2016-12-16กลยุทธ์การพัฒนาศักยภาพการบริหารกลุ่มลูกค้าอีคอมเมิร์ซ กรณีศึกษา: บริษัท ไปรษณีย์ไทย จำกัด = Strategies to develop servic potential for E-commerce customers: case study of Thailand post co.,ltd.อนุพงษ์ วงษ์พจนี
2016-05-17ปัจจัยที่มีผลต่อความสำเร็จของพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาธุรกิจออนไลน์ในกลุ่มอุตสาหกรรมลวดสลิง = Key success factors for an E commerce business: Case study wire rope industry.นฤมล สุวิมลเจริญ
2020-01-22ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าไอทีของผู้บริโภคผ่านช่องทางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ (E-Commerce Platfrom) =FACTORS INFLUENCING TO IT GOODS PURCHASING VIA E-COMMERCE PLATFORM.ฤดีมาศ วงศ์ชีวสุทธิ์
2021-09-09ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคที่เคลื่อนไหวเร็ว (FMCG) ผ่านช่องทาง E-commerce ของวัยทำงาน กรณีศึกษา Shopeeอริยา, เรืองประเทศ