Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-30 of 77 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
...
8
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-12-17
กลยุทธ์สร้างรายได้ท่ามกลางการแข่งขัน กรณีศึกษา โรงแรมอนันตราบ้านราชประสงค์ เซอวิส สวีท =BUSINESS STRATEGY TO IMPROVE REVENUE, A CASE STUDY OF ANANTARA BAAN RAJPRASONG SERVICE SUITES.
อัยย์ริณ ตั้งพูลเจริญ
2018-05-21
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้บริการสายการบิน ของชาวต่างชาติ กรณีศึกษาสายการบินพาณิชย์ในประเทศไทย = Factor of Infuencing the choice in airline service for foreigners: Case study of airline commercial in Thailand
ดรุณรัช กุศลชลลดา
2018-12-17
กลยุทธ์การเพิ่มรายได้จากการสร้างอุปสงค์ใหม่ในอุตสาหกรรมเฟอร์นิเจอร์ =STRATEGIC TO CREATE NEW DEMAND IN FURNITURE INDUSTRY.
สุวิทย์ ตั้งตรงวัฒนา
2018-12-17
กลยุทธ์การปรับตัวเพื่อความสำเร็จในการแยกหน่วยธุรกิจเป็นบริษัทย่อย กรณีศึกษา บริษัท มิิล์คอน สตีล ไพพ์ จำกัด =ADAPTATION STRATEGY FOR SUCCESS IN CORPORATE SPIN-OFF CASE STUDY MILLCON STEEL PIPE COMPANY LIMITED.
สรวิศ วิจิตรเสถียร
2018-05-24
กลยุทธ์การเพิ่มยอดขายของธุรกิจตลับลูกปืนอุตสาหกรรมในประเทศไทย กรณีศึกษา บริษัท พี.เอส.เอ็ม แบริ่งจำกัด = STRATEGY FOR INCREASING SALES OF THE BEARINGS BUSINESS IN THAILAND CASE: P.S.M. BEARING CO., LTD.
อนวิทย์ พานิชนันทนกุล
2018-05-21
กลยุทธ์การสร้างความพึงพอใจและความผูกพันของลูกค้า กรณีศึกษา การไฟฟ้าฝ่ายผลิตแห่งประเทศไทย สายงานผลิตไฟฟ้า =
ธีรวิทย์ ศุภพิมล
2018-05-18
ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการโมบายแบงค์กิ้ง MyMo by GSB = Factors affecting the satisfaction of mobile banking services (MyMo by GSB).
ปัญจรัตน์ สุนทรส
2018-05-21
กลยุทธ์ในการเพิ่มปริมาณการใช้จ่ายผ่านบัตรเครดิตโดยใช้ Social media marketing กรณีศึกษา บริษัท บัตรกรุงไทย จำกัด (มหาชน) =INCREASE OF CREDIT CARD SPENDING STRATEGY VIA SOCIAL MEDIA MARKETING.
ณัฐกานต์ คุนุผกาพันธ์
2018-05-21
ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้สายการบินต้นทุนต่ำและกลยุทธ์ทางการแข่งขันของสายการบิน = Marketing Mix Factors Influencing the Service Usage Decision for Low Cost Airlines and Competitive Strategy for Each Low Cost Airlines
สิโรจน์ ทรัพย์ทิพย์
2018-05-21
การพัฒนาแนวทางการบริหารความต่อเนื่องทางธุรกิจตามห่วงโซ่คุณค่า กรณีศึกษา ระบบบาทเนต = TO IMPROVE BUSINESS VALUE CHAIN ON BUSINESS CONTINUITY MANAGEMENT BY USING BAHTNET SYSTEM CASE STUDY
ฐิตินันท์ พิสิฐพยัต
Discover
Author
1
กชพรรณ แก้วภูมิแห่
1
กรัณฑรัตน์ เทียนทับทิม
1
กฤตพณ เสาวคนธ์
1
กฤษยา แสงโชติช่วงสุข
1
จิตติพล อยู่ร่มเย็น
1
จิตต์ชนก เอื้อชลิตนุกูล
1
ชนัสระวี รตินันทกุล
1
ชนิดา ประทีปถิ่นทอง
1
ชมพูนุช ไพบูลสุวรรณ
1
ชมพูพรรณ เอกจันทร์
.
next >
Subject
7
การเพิ่มยอดขาย
3
การสรรหาบุคลากร
3
การเพิ่มรายได้
3
ผู้สูงอายุ
3
เทคโนโลยีสารสนเทศ
2
Open Innovation
2
กรุงเทพมหานคร
2
การขนส่ง
2
การขยายธุรกิจ
2
การจัดการองค์ความรู้
.
next >
Has File(s)
70
true
7
false
.
next >