Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 51-60 of 129 (Search time: 0.156 seconds).
previous
1
...
3
4
5
6
7
8
9
...
13
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-12-20
องค์ประกอบหลักในการสร้างตราสินค้าบุคคลให้ประสบผลสำเร็จ =THE CORE ELEMENTS FOR SUCCESSFUL PERSONAL BRANDING.
ขนิษฐา วงค์เกียรติ
2018-06-21
กลยุทธ์การตลาดของ Category Killer กรณีศึกษา แม็คโคร =MARKETING STRATEGY OF CATEGORY KILLER: CASE STUDY MAKRO.
มัณฑนา วีรชินพงศ์
2018-12-20
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าในร้านเซโฟร่า (Sephora) =RETAILING MIX AFFECTING CONSUMER PURCHASE DECISION IN SEPHORA.
นพวรรณ เปมานุกรรักษ์
2018-07-05
ศึกษาถึงปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้ากลุ่มอุปโภคและบริโภคผ่านเครื่องขายอัตโนมัติในเขตกรุงเทพมหานคร = FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISION OF CONSUMER GOODS THROUGH VENDING MACHINE.
สโรบล สุภรณ์ไพบูลย์
2018-12-20
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการรับรู้ข่าวสารผ่าน Line official account ของบุคลากรทางการแพทย์ =THE FACTORS OF LINE OFFCIAL ACCOUNT THAT EFFECT TO HEALTHCARE PROFESSIONAL INFORMATION EXPOSURE PERCEPTION.
วิสา การบุญ
2018-12-20
ความพึงพอใจของผู้โดยสารที่มีต่อการให้บริการของสายการบินไทยสมายล์โดยการรีวิวคะแนนความพึงพอใจผ่านทางเว็บไซต์ Tripadvisor ในปี ค.ศ. 2017 = CUSTOMER SATISFACTION TOWARDS THAI SMILE AIRWAYS SERVICES BASED ON THE REVIEWS ON TRIPADVISOR WEBSITE IN 2017.
ชุติกาญจน์ สุขสวัสดิ์
2018-06-25
การศึกษาอิทธิพลขององค์ประกอบของเว็บไซต์จองโรงแรมต่อพฤติกรรมและแนวโน้มในการกลับมาจองโรงแรม = THE STUDY OF INFLUENTIAL FACTORS IN HOTEL BOOKING WEBSITE TOWARDS BEHAVIOR AND REPEAT HOTEL RESERVATION
ลลิตา จิระเวศยารักษ์
2018-07-05
ทัศนคติและปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้เงินสดอิเล็กทรอนิกส์ = ATTITUDES AND FACTORS AFFECTING THE DECISION OF USING E-MONEY
จุฑามาศ หาปัญญา
2018-12-20
การศึกษาบริการจัดส่งอาหารทางออนไลน์ Line man และ Foodpanda เพื่อนำมาปรับใช้ในกิจการร้านอาหารประเภทสาขาเดียวกัน =THE STUDY OF LINE MAN AND FOODPANDA FOOD DELIVERY SERVICE FOR IMPLEMENTING IN STAND ALONE RESTAURANT.
ธนิตา ธรรมภิรักษ์
2018-12-20
แรงจูงใจในการบริโภคนมถั่วเหลืองพร้อมดื่ม = MOTIVATION FOR SOY MILK CONSUMPTION.
อรวรรยา เหลืองรังษี
Discover
Author
1
กนกกาญจน์ จิตรแข็ง
1
กนกวรรณ วงศ์กระพันธุ์
1
กนกวรรรณ เจริญวงศ์วัฒนา
1
กรกนก ละออ
1
กรณิภา วันมงคลเจริญ
1
กัณฐมณี บวรนิรัตติศัย
1
กานต์พิชชา ศุภฤกษ์สกุล
1
กิตติยา กระตือกิจ
1
กิ่งกาญจน์ ใหม่กิติ
1
กุญชญา พิภพวัฒนา
.
next >
Subject
13
กรุงเทพมหานคร
13
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
11
พฤติกรรมการซื้อ
8
ตราสินค้า
6
การตัดสินใจ
6
การตัดสินใจซื้อ
6
ธุรกิจออนไลน์
5
Generation Y
5
พฤติกรรมการตัดสินใจ
4
ผู้บริโภค
.
next >
Has File(s)
115
true
14
false
.
next >