Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 16 (Search time: 0.031 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-05-30
แนวทางการพัฒนาระบบการจัดการร้านดอกไม้ กรณีศึกษาร้านดอกไม้ง้ามงาม = The development of florist management systems florist case study: Ngam Ngam florist.
กนกวรรณ อรมัย
2021-09-09
การวิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดของธุรกิจเช่าสินสอด
นิธิศ, พุ่มเทียน
2017-05-25
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าจากเทสโก้ โลตัส ช้อบ ออนไลน์ (Tesco lotus shop online) ของลูกค้าในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =The factors that affected purchasing decision of Tesco lotus shop online's consumer in Bangkok and metropolitan area.
ชลิตา พลหาร
2019-02-24
ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจในการเลือกใช้บริการรถไฟฟ้าบีทีเอสของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล =MARKETING FACTORS THAT INFLUENCE THE DECISION MAKING TO USE BTS SKYTRAIN OF PEOPLE IN BANGKOK METROPOLITAN REGION.
ศิริชัย ศรีความเจริญ
2020-11-10
พฤติกรรมการใช้บริการของผู้บริโภคที่มีต่อร้านวันเดอร์โฟโต้ช็อปสาขาเซ็นทรัลเวิล์ด =CONSUMER BEHAVIOR TOWARDS WONDER PHOTO SHOP VISITOR IN CENTRAL WORLD BRANCH.
เขมจิรา รัตนผล
2016-08-16
พฤติกรรมตอบสนองของกลุ่มเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ที่มีต่อสื่อโฆษณาเกมออนไลน์บนเฟซบุค = Behavioral responses of the generation Y to the online game advertising on Facebook.
สมเกียรติ จิวรวัฒนกุล
2016-08-17
ทัศนคติของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑลที่มีต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่เลอแปง = Consumer's attitude in Bangkok toward buying bakery Lepan.
ดิษญา โกวิทยามงคล
2016-05-30
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการเลือกซื้อเสื้อผ้าแบรนด์ไทยในห้างสรรพสินค้าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล = The factors that related to consumer purchasing behaviors of Thai fashion brand in the department stores around Bangkok and suburban areas.
พิมพ์รพี สุรสนธิ
2018-12-20
พฤติกรรมการสั่งอาหารผ่านแอพพลิเคชั่น Line man ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =BEHAVIOR OF CONSUMERS IN BANGKOK TOWARDS FOOD DELIVERY SERVICE VIA LINE MAN APPLICATION.
กรณิภา วันมงคลเจริญ
2022-07-30
ทัศนคติและพฤติกรรมของผู้บริโภค กาแฟดริป (Pour Over Coffee) และใช้บริการร้านกาแฟรูปแบบสโลว์บาร์ (Slow bar coffee) ในพื้นที่อำเภอเมืองเพชรบุรี จังหวัดเพชรบุรี
อรวรรยา, ลิ้มเจริญ
Discover
Author
1
กชพร, ภัทรโสภณวานิช
1
กนกวรรณ อรมัย
1
กรณิภา วันมงคลเจริญ
1
กิตติวัฒน์, คล้ายนิล
1
กีรติ, ศิริมงคล
1
ชญานิศ, คล้ายแก้ว
1
ชลิตา พลหาร
1
ดิษญา โกวิทยามงคล
1
นิธิศ, พุ่มเทียน
1
ปวีณ์ธิดา, เขื่อนศรี
.
next >
Subject
3
กรุงเทพมหานครและปริมณฑล
1
Digital Content
1
e-commerce
1
Facebook
1
Food delivery
1
Green beauty
1
Line man
1
Subscription for Access
1
กรุงเทพมหานคร
1
กลยุทธ์การตลาด
.
next >
Date issued
5
2022
4
2016
3
2021
1
2017
1
2018
1
2019
1
2020