Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CMMU Digital Archive
Search
Search:
All of DSpace
College of Management Mahidol University E-Thesis and Thematic Paper
Thematic Paper
Thesis
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 114 (Search time: 0.047 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
12
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-11-23
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธนาคารออนไลน์ของประชาชนเจนเนอเรชั่นวาย (Generation Y) ในเขตกรุงเทพมหานคร =Factors Affecting the Use of Online Banking Service of Generation Y in Bangkok.
ธณัฏฐา ตติยะจินดา
2019-02-24
การศึกษาปัจจัยการรับรู้ข่าวสารและคุณค่าที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าและบริการจากกิจการเพื่อสังคมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร =FACTORS OF PERCEPTION AND VALUES AFFECTING CONSUMER'S ON BUYING PRODUCTS AND SERVICES FROM SOCIAL ENTERPRISE IN BANGKOK.
โรสิตา โหลสกุล
2014-05-13
ปัจจัยที่มีอิทธิพลทำให้พนักงานกับองค์กรได้เป็นระยะเวลานาน กรณีศึกษาโรงแรมโนโวเทล กรุงเทพฯ สยามสแควร์ = factors affecting organzational commitment of employee a case study of Novatel Bangkok on Siam square hotel.
สุกัญญา เจตยะคามิน
2019-02-18
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อยากลุ่มลดอาการกรดไหลย้อนของผู้บริโภคในร้านขายยาในกรุงเทพมหานคร =Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision Making on Heartburn and Indigestion Relief Medicine Purchasing in Pharmacy Store in Bangkok Area
มินตรา ศรีเสน
2016-05-30
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจในการเช่าชุดราตรีและการสื่อสารแบบปากต่อปากของผู้หญิงในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors influencing intention to use evening dress rental service and word-of-mouth of women in Bangkok.
รมย์นลิน นิจบุญอนันต์
2015-02-11
ปัจจัยส่วนบุคคลและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อเครื่องมือวิทยาศาสตร์ของกลุ่มลูกค้าองค์กรในเขตกรุงเทพมหานคร
ณิชา จิระธรรมจารี
2015-01-20
พฤติกรรมการเลือกซื้อสินค้าและบริการเลียนแบบวัฒนธรรมเกาหลีจากสื่อบันเทิงของวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Consumer behavior of the working age in Bangkok as influenced by Korean culture from Korean entertainment media.
จามิกร แก่นเพ็ชร
2018-06-19
การศึกษาเหตุผลในการตัดสินใจซื้อบัตรเข้าชมเทศกาลดนตรี EDM ซ้ำในเขตกรุงเทพมหานคร =STUDY THE REASON BEHIND DECISION MAKING OF REPEAT PURCHASE EDM MUSIC FESTIVALS TICKETS IN BANGKOK AREA.
รชต รุ้งกมลพันธ์
2014-07-10
การศึกษาปัจจัยในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ลดริ้วรอยบนใบหน้าของผู้หญิงวัย 30-40 ปี ในเขตกรุงเทพมหานคร = Study of the buying decision factors for anti-aging products towards woman age between 30-40 years in Bangkok.
ชนัตถ์ พันธุ์ช่างทอง
2020-01-21
แผนธุรกิจร้นอาหารอีสานประเภท Food delivery "ร้าน Tum24" =BUSINESS PLAN ON NORTHEAST FOOD DELIVERY RESTAURANT: TUM24.
โสฬส ทีปประชัย
Discover
Author
1
กนกพร คำชั่ง
1
กมลรัตน์ เส็งวงศ์
1
กรณิภา วันมงคลเจริญ
1
กรรวี ศรีวิชัย
1
กฤตชัย พงษ์ชวลิตหิรัญ
1
กฤติภรณ์ แสงนิล
1
กฤษฎา เหล็กเพ็ชร์
1
กิตติศักดิ์ จำเนียรศรี
1
กีรติ เทพมณี
1
ขวัญชนก เจ็กภู่
.
next >
Subject
53
การตลาด
38
การจัดการธุรกิจ
15
พฤติกรรม
14
ผู้สูงอายุ
9
ทัศนคติ
7
Marketing and Management
7
ปริมณฑล
6
Business mangement
6
Marketing
6
ความเชื่อ
.
next >
Date issued
37
2015
25
2014
22
2018
11
2016
7
2017
7
2020
4
2019
1
2021